1 צפייה בגלריה
גל אוחובסקי
גל אוחובסקי
גל אוחובסקי
(צילום: מוטי קמחי)
מעט יותר מחודש לאחר התחקיר שבו הובאו עדויות של שני גברים שסיפרו כי גל אוחובסקי כפה עצמו עליהם, נחקר הבוקר (יום ג') העיתונאי והקולנוען לראשונה במשטרה. לפי ההודעה, שוטרי מרחב ירקון עיכבו אותו לחקירה בעקבות תלונה על עבירות מין שביצע בגבר במפגשים שהתקיימו בין השניים לפני כמה שנים. השוטרים הגיעו לביתו ודרשו ממנו להגיע לחקירה בתחנה.
התלונה הראשונה נגד אוחובסקי הוגשה ב-7 בנובמבר. עוד לפני כן הוא הודיע כי הוא פורשת מנשיאות ארגון הנוער הגאה "איגי", שבראשו עמד. התלונה הוגשה שבוע לאחר שבתחקיר "כאן חדשות" הובאו עדויות של שני גברים. "הוא תקשר כמו חיה", העיד אחד מהם. "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח ולגעת". הוא ציין כי ביקש ממנו להפסיק באופן נחרץ, ולפי הפרסום גם עבר בדיקת פוליגרף שבה נמצא דובר אמת.
בעדות נוספת שפורסמה סיפר גבר שנפגש עם אוחובסקי למטרות עבודה כי בשלב מסוים הוא זינק עליו והתחיל לנשק אותו. "ניסיתי להדוף אותו. הוא כפה את עצמו עליי למרות התנגדותי", סיפר.
לאחר מכן פורסמה עדות נוספת מפיו של ג', שהיה כבן 20 בעת שנפגש עם העיתונאי לפני כ-14 שנה, בעוד אוחובסקי היה כבן 50. ג' סיים את לימודי העיסוי במכללה ייעודית ופרסם מודעה באתר "יד 2" על שירותיו. הוא סיפר על פנייה אנונימית וכשהגיע לבית הלקוח גילה מולו את אוחובסקי. "כבר בטיפול הראשון הוא ניסה לגעת בי", סיפר ג'. "הוא חיפש אותי עם היד באמצע העיסוי, ובכל פעם ניסיתי לחמוק ממנו לצד אחר. אמרתי לעצמי שלא נעים לי מהאיש הזה".
מטעמו של גל אוחובסקי נמסר: "כפי שהודענו מהרגע הראשון, גל אוחובסקי יעמיד את עצמו וישתף פעולה באופן מלא עם כל תהליך בירור. מלוא התמונה תוכיח שלא בוצעה עבירה ולא נחצה הגבול הפלילי".
לעדויות בנוגע לאוחובסקי הצטרפו העדויות שנחשפו ב-ynet וב"ידיעות אחרונות" בנוגע לחבר מועצת העיר תל אביב-יפו, הפעיל החברתי איתי פנקס-ארד - ולפיהן הוא קיים יחסי מין עם שני נערים בגיל 17, אותם פגש בפעולות והרצאות בתנועת הנוער "איגי" - ותוך שהוא מודע לכאורה למצבם הנפשי הפגיע.