טליה בת ה-18 וחצי, עובדת במתחם השעשועים "איי ג'אמפ" בראשון לציון שנפצעה באורח קשה כשנפלה מגובה של כ-8 מטרים ממתקן אומגה בסניף ביום שבת, התעוררה בשעות האחרונות בבית החולים שיבא תל השומר, שם היא מאושפזת מאז.
אמה של טליה, לימור, אמרה היום (שני) ל-ynet כי בתה מרגישה טוב יותר, ומתאוששת באיטיות לאחר יומיים שבהם מצבה היה פחות טוב. "עדיין לא דיברנו איתה על מה שקרה", סיפרה האם. "היא התעוררה לפני חצי שעה ואנחנו מקווים לטוב". בבית החולים מטפלים בזעזוע המוח של טליה, כמו גם בדימום המוחי ובשברים בלסת ובכף היד שנגמרו לה כתוצאה מהנפילה. מצבה מוגדר כעת בינוני.
2 צפייה בגלריה
מתחם ה-IJUMP סגור בעקבות האירוע
מתחם ה-IJUMP סגור בעקבות האירוע
מתחם ה"איי ג'אמפ" בראשון לציון, שבו נפגעה טליה
(צילום: נדב אבס )
2 צפייה בגלריה
מתחם ה-IJUMP סגור בעקבות האירוע
מתחם ה-IJUMP סגור בעקבות האירוע
(צילום: נדב אבס )
האם מספרת כי היומיים האחרונים היו סיוט מתמשך מבחינתה. "היא התעוררה לסירוגין ביומיים האלה והייתה די מטושטשת. ביומיים האחרונים הייתי בסערת רגשות, אבל היום אחרי שדיברתי איתה אני יותר אופטימיות. היא כבר יותר מתקשרת איתנו".
על פי מה שמספרת לימור, בתה עובדת במקום זה מספר חודשים, והייתה רתומה בעת האירוע הקשה, אך הקשירה של רצועת הביטחון כנראה התנתקה. ללימור נודע שישנו סרטון של האירוע שנמצא בידי המשטרה, אך היא בחרה שלא לראותו.
כעת, כשבתה התעוררה, הדאגה של לימור מופנית בעיקר לעתיד, כשטליה הייתה אמורה להתגייס בעוד מספר חודשים לצבא. "אנחנו בעיקר מודאגים מהדימום. היא עדיין לא חזרה לעצמה, אבל אני אופטימית. היא מאושפזת בטיפול נמרץ, אבל היא תעבור למחלקה ואז לשיקום. אחרי זה היא תצטרך ניתוח ביד, פיזיותרפיה ושיקום מוטורי. יש לי ילדה חזקה".
לאחר האירוע אמרו גורמים ברשת "איי ג'אמפ" כי מנהל הסניף ליווה את העובדת לבית החולים, ושהה עמה גם באמבולנס, עד שנקרא לתשאול במשטרה. סניפי הרשת עדיין פתוחים כרגיל, כולל הסניף בראשון, אולם מתחם האומגה ומתחם הרולגליידר עדיין סגור. הודגש כי המשטרה נתנה לכך אישור בתיאום מול משרד העבודה.