חשוד ברצח כפול שנעצר לפני כחמישה חודשים - שוחרר לביתו מחוסר ראיות: באפריל האחרון עצרה המשטרה גבר בן 37 מכפר קרע בחשד למעורבות ברצח שאירע בינואר 2021, אז סלימאן נזיה מסארוה בן ה-24 מהכפר וסאהר חושייה בן ה-28 מאזור ג'נין נורו למוות. החשוד, כאמור, שוחרר חרף הודעת המשטרה על התקדמות בחקירה.

האלימות בחברה הערבית - כתבות נוספות

סאהר וסלימאן, בנו של ראש מועצת כפר קרע לשעבר, נורו ב-5 בינואר בעת ששהו ברכבם במרכז הכפר. הם נפצעו באורח אנוש ופונו למרכז הרפואי הלל יפה שבחרדה, שם נקבע מותם. בחודשים האחרונים ערכה המשטרה חקירה סמויה שכאשר הפכה לגלויה, נעצר בן ה-37 בחשד לרצח, קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה והצתת רכב.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בכפר קרע
זירת הרצח בכפר קרע
זירת הרצח בכפר קרע
(צילום: משטרת ישראל)
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בכפר קרע
זירת הרצח בכפר קרע
עד היום לא נתפסו החשודים ברצח
(צילום: משטרת ישראל)
ביום שבו נעצר החשוד, המשטרה עדכנה כי "על פי החקירה, הרקע הינו סכסוך משפחות - אולם השניים שנורו למוות כלל לא היו מעורבים בסכסוך". באותה הודעה נכתב כי "על פי החשד, הרוצח טעה בזיהוי והתכוון לרצוח אדם אחר. הטעות נגרמה ככל הנראה מכיוון שהשניים נהגו ברכב מאותו סוג שבו נסעו ה'מטרות' של הרוצח".
"עד היום אין חשודים ברצח", זעמה קרובת משפחתו של אחד הנרצחים, אעתדאל מסארוה. "האדם שעצרו שוחרר - והיום לא יודעים מי הרוצח. אני לא מבינה עד מתי הרוצחים ימשיכו להסתובב חופשי?".
תושבים אחרים בכפר מתחו גם הם ביקורת על מערכת המשפט, וטענו כי "לא תמיד צריכים להאשים את המשטרה באוזלת היד". לדבריהם, בתי המשפט "משחררים אנשים מסוכנים, ובגלל החלטות כאלה - הם ממשיכים לירות ולרצוע עוד קורבנות. ההחלטות האלה לפעמים מהוות סכנה על האזרחים. כבר היו בעבר עבריינים שהשתחררו ממאסר - ורצחו בחזרה".