3 צפייה בגלריה
מאיר ישראל עשוש ז"ל
מאיר ישראל עשוש ז"ל
"היה מלאך קטן". מאיר ישראל עשוש
מאיר ישראל עשוש בן ה-6, שנשכח ברכב בחניון בית ספר במועצה אזורית שדות נגב, הובא אמש (יום ג') למנוחות בבית העלמין האזורי שבמועצה. מאיר, שגר במושב זמרת, היה אחיינו של חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד - שספד לו: "מאיר ישראל היה מלאך קטן, שובה לב. כשקורה מקרה כזה, המילים נעתקות, הלב נשבר והעיניים דומעות ללא הפסקה".

3 צפייה בגלריה
שלמה קרעי באולפן ynet
שלמה קרעי באולפן ynet
"אל תגידו 'לי זה לא יקרה'". ח"כ קרעי
(צילום: הדר יואביאן)
"הכאב גדול מנשוא", הוסיף ח"כ קרעי. "הוא נפטר היום לאחר שנרדם ברכב והתייבש מתוך שינה. מתברר שהרכב גם לא היה נעול. בשעות שלפני ההלוויה, אבא שלי, בתעצומות נפש, הסתובב בינינו עם שתייה קרה וחיזק אותנו. ה' נתן וה' לקח, יהי שם ה' מבורך. האמונה ברגעים קשים כאלו היא כמו גשר על פני מים סוערים".
ח"כ קרעי המשיך ואמר: "בכנסת הקודמת השתתפתי בדיון בוועדה לשלום הילד על המכה הנוראה הזו. אין פתרונות קסם, יש פתרונות חלקיים או שנויים במחלוקת, אבל לכל הדעות צריך להילחם במוות הנורא הזה. אנא, אל תאמרו 'לי זה לא יקרה'. שמרו על יקיריכם כעל בבת עיניכם, פקחו שבע עיניים והכניסו הרגלי בטיחות לשגרת יומכם. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".
3 צפייה בגלריה
נקבע מותו של ילד בן 6 שנשכח זמן רב ברכב במועצת שדות נגב
נקבע מותו של ילד בן 6 שנשכח זמן רב ברכב במועצת שדות נגב
הרכב שבו נשכח מאיר ישראל עשוש
(צילום: רועי עידן)
קרעי הודה למנחמים הרבים "על החיבוק והתמיכה. בכל בוקר אנחנו מתפללים, וגם מאיר ישראל כבר שר בגן ובימיו האחרונים בכיתה א': 'אלוהיי, נשמה שנתת בי טהורה. אתה בראתה, אתה יצרתה, אתה נפחתה בי, אתה משמרה בקרבי ואתה עתיד ליטלה ממני ולהחזירה בי לעתיד לבוא".
מחקירה ראשונית עלה כי אביו של מאיר היה אמור להוריד אותו בבית הספר שבו החל לפני שלושה שבועות את לימודיו בכיתה א' - ומשם לנסוע לבית ספר סמוך, שבו האב עובד כמורה. כעבור כמה שעות האב חזר לרכבו ומצא את בנו ללא רוח חיים ברכב. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה. מלבד מאיר ישראל, יש להוריו עוד חמישה ילדים. סבו של הילד הוא רב מושב זמרת, דוד קרעי.
הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 אתמול בשעה 13:20. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. מעוז ויברמן, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לחניה. ראינו שבסמוך לאחד הרכבים מבצעים פעולות החייאה בילד שחולץ מרכב סגור לאחר ששהה בו זמן ממושך. הוא היה חם מאוד למגע. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
פורסם לראשונה: 23:23, 31.08.21