המשטרה עדכנה הבוקר (שלישי) על החמרה במצבו של הנהג שהותקף אמש על ידי רוכב אופנוע בנתיבי איילון, על פי החשד במהלך ויכוח בעקבות תאונה. נמסר כי הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ וסובל משברים בגולגולת ודימום תוך-מוחי. המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד בתקיפה בכמה ימים נוספים. מבית החולים איכילוב, שם הוא מטופל, נמסר כי מצבו בינוני ויציב. הוא סובל מחבלות ושברים ונמצא בהשגחה רפואית.
אמש פורסם תיעוד הקטטה, שבו נראה רוכב אופנוע חובט באדם אחר פעמיים עם קסדה, ומפיל אותו לקרקע. מהתיעוד ניתן לראות שהקורבן, שנפצע ומצבו הוגדר בתחילה קל עד בינוני, איבד את הכרתו, ונהגים - כולל התוקף - פנו אליו וניסו לעזור לו.
1 צפייה בגלריה
תיעוד מהאלימות באמצע איילון
תיעוד מהאלימות באמצע איילון
תיעוד מהאלימות באמצע איילון
(צילום: סבטה)
התקרית התרחשה בין מחלף ארלוזורוב לגשר מוזס, בנתיבי איילון דרום, סמוך לשעה 18:04. תחילה התרחשה תאונה בין רכב פרטי לאופנוע, שהתפתחה לקטטה שניתן לראות בסרטון.
הנהג שהותקף פונה כאמור לבית החולים איכילוב. במקביל, שוטר ממשטרת התנועה הארצית הגיע למקום ועצר לחקירה את החשוד בתקיפה.
סבטה, שתיעדה את המקרה, שיתפה: "המרפסת במשרד שאני עובדת בו פונה לאיילון. יצאתי להפסקה וראיתי שהרכבים עומדים ושיש צעקות. לצערי זאת לא פעם ראשונה שאני רואה נהגים רבים בכביש ולא חשבתי לתעד את זה, אבל פתאום זה הסלים לידי מכות קשות, אז פתחתי את המצלמה. זה היה ממש מפחיד, מחזה נורא ואיום ואירוע שיכול היה להסתיים באופן טרגי. המון אנשים עצרו וניסו לעזור לבן אדם, הזמינו לו מד"א ומשטרה. חשוב להישאר רגועים בכביש, כלום לא שווה את זה".
השתתפו בהכנת הכתבה: לירן לוי, אדיר ינקו, אדם קוטב, קורין אלבז-אלוש