קטע הכביש בין מחלף ההלכה למחלף השלום בנתיבי איילון לכיוון דרום ייחסם לתנועה הלילה (חמישי) בין השעות 00:15 ל-05:00 בבוקר לצורך ניטור הקרקע באזור הבולען שנפער ונסתם ברמפת היציאה במחלף השלום. בהודעה מטעם חברת נתיבי איילון נמסר כי מלבד זאת, בין השעות 22:00 הלילה ל-06:00 בבוקר מחר תיחסם רמפת הירידה ממחלף ארלוזורוב לאיילון דרום.
ההחלטה על החסימה נעשתה לאחר שבהערכות מצב שהתקיימו בימים האחרונים התקבלו שני ממצאים שאינם חד-משמעיים לכך שהופסקה הזרימה המים מאתר העבודות הסמוך.
1 צפייה בגלריה
בולען שנפתח בכביש איילון ביציאה לדרך השלום
בולען שנפתח בכביש איילון ביציאה לדרך השלום
בולען שנפתח בכביש איילון ביציאה לדרך השלום
(צילום: נדב אבס, רועי רובינשטיין)
עם פתיחת הכביש, רמפת היציאה מאיילון דרום למחלף השלום תישאר חסומה. הכניסה לנתיבי איילון לדרום תתאפשר לאורך כל הלילה במחלף השלום. אמש הודיעה חברת נתיבי איילון בתום הערכת מצב כי רמפת היציאה למחלף השלום תישאר חסומה לפחות עד מוצאי השבת הקרובה, מה שיסמן שבועיים מלאים מאז פעירת הבולען.
בנתיבי איילון ובקבוצת עזריאלי, שהחליטה לממן את עבודות השיקום לכביש, קיוו כי המחלף ייפתח לתנועה בימים הקרובים, אך הערכת המצב אמש העלתה כי לא ניתן לקבוע בוודאות שזרימת המים מאתר העבודות הסמוך לכביש אכן הופסקה.

בשבוע שעבר בנתיבי איילון היו משוכנעים שהכביש ייפתח תוך 72 שעות לכל היותר - אך תוצאות הבדיקות שנערכו באזור הבולען אילצו את הרשויות להמתין עם ההכרזה למרות שהבור כוסה תוך פחות מיממה. בין הבדיקות שנעשו עד כה נערך ניטור למקטע הכביש שבו נפער הבולען בכדי לבדוק את יציבותו, והבדיקה הורחבה ליתר ביטחון גם למחלפים נוספים בנתיבי איילון.
מחברת נתיבי איילון נמסר בנוגע לעבודות הלילה: "העבודות מתואמות עם המשטרה שתהיה נוכחת במקום ומתבצעות בשעות הלילה על מנת להקל על הנהגים ולמזער את אי הנוחות. התנועה תוסט לכבישים מקבילים".