3 צפייה בגלריה
 מאיר מויאל ז"ל
 מאיר מויאל ז"ל
מאיר מויאל ז"ל
האזרח הישראלי שנהרג ביום ראשון מפגיעת טיל נ"ט של חיזבאללה באזור מוצב שושן הסמוך לקיבוץ יפתח שבגליל העליון, הוא מאיר מויאל, אזרח עובד צה"ל בן 55 מקריית שמונה. לפי הודעת עיריית קריית שמונה, מויאל שירת שנים רבות בגבול לבנון והר דב והוא נהרג "כשעסק בשליחות למען המדינה וצה"ל".
מויאל נהרג בעקבות פגיעה ישירה במיכלית המים בה נסע כדי לחלק מים לחיילים במוצבים השונים באזורים. חילוצו של מויאל היה לא פשוט, מאחר שהמשאית עלתה באש. הנחיות פיקוד העורף, תתקיים הלוויה מצומצמת בנוכחות המשפחה בלבד.

3 צפייה בגלריה
נפילה בקריית שמונה
נפילה בקריית שמונה
כוחות כיבוי אש פועלים בקריית שמונה
(צילום: אביהו שפירא)
3 צפייה בגלריה
נפילה בקריית שמונה
נפילה בקריית שמונה
(צילום: אביהו שפירא)
באותו ערב אירעה תקרית נוספת כש-10 רקטות שוגרו מלבנון לאזור קריית שמונה. אחת הרקטות יורטה.לא דווח על נפגעים. באחת מזירות הנפילה פרצה שריפה וכוחות הכיבוי פעלה במקום. ב-21:26 של יום ראשון שוגר מטח נוסף לעבר העיר, כתוצאה מכך פגעה רקטה בבית. גם במקרה הזה לא היו נפגעים.
אמש מסר ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרה בקריה בתל אביב, בה התייחס בין השאר למתיחות בגבול לבנון, ולא התחייב לדחוק את חיזבאללה מגבול לבנון בסיום המלחמה. "נמשיך להגן על גבולנו. לא נשלים עם מציאות שבה חיזבאללה ועושה דברו חמאס-לבנון יפגעו ביישובינו ובאזרחינו. נמשיך לענות באש חזקה על כל התקפה נגדנו. תקפנו מטרות רבות של חיזבאללה, חיסלנו מחבלים רבים - ואני שב ואומר - אם חיזבאללה יבחר להיכנס למלחמה, הוא יעשה את טעות חייו".