1 צפייה בגלריה
דסטאו ביסט
דסטאו ביסט
דסטאו ביסט ז"ל וזירת הדריסה
מבוי סתום בחקירת מותו של דיסטאו ביסט (74) בדריסה לפני כחודשיים ברמלה? המשטרה החליטה היום (ב') לשחרר את הקטין שהיה עצור בתיק, לאחר שלא הצליחה להוכיח את הקשר שלו לאירוע. נכון לעכשיו אין שום חשוד בפרשה.
ביסט היה בדרכו ללוות קרובי משפחה לתחנת האוטובוס ליד קניון רמלה, כשנפגע על ידי שני רוכבי אופניים חשמליים שהגיחו במהירות לכיוון התחנה, ונמלטו מהמקום. הוא נשאר דקות ארוכות על המדרכה עד שפונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם נשאר מורדם ומונשם עד שמת ב-16 ביוני.

במשך יותר משבוע אחרי התאונה, במשטרה לא ידעו להגיד למשפחה מי חוקר את האירוע, וגם לא בדקו את מצלמות האבטחה מהאזור. לאחר מכן, לזמן קצר עורב שב"כ בחקירה בעקבות חשד שמדובר בדריסה על רקע לאומני.
במשטרה אספו התיעוד מהמצלמות רק שמונה ימים אחרי האירוע, ואחרי שהחזירו את התיק מבוחני התנועה. בעקבות צפייה בסרטונים נקבע שמדובר בחשד לרצח.
לפני כשבוע נעצר חשוד בן 16 שהכחיש כל קשר לאירוע. מעצרו הוארך פעמיים אבל במשטרה מיצו החקירה והחליטו על שחרורו היום. "כמו שאמרתי מלכתחילה, למרשי אין קשר לאירוע המצער", אמר הסניגור עו"ד יוסי פריינטה. "כל תרגילי החקירה שעשו במשטרה הוכיחו את טענותיו".