1 צפייה בגלריה
מלון אלמינה ביפו
מלון אלמינה ביפו
מלון "אלמינה" ביפו
(צילום: מוטי קמחי)
"אראה לך עולם, תבואי לחדר לבד": בעלי מלון הבוטיק "אלמינה" ביפו, החשוד כי צילם זוגות בחדרי המלון בחודשים האחרונים, עדיין נמצא במעצר בית, שיימשך לפחות עד יום שני הקרוב. במשטרה ממשיכים לחקור את הצילומים שנמצאים ברשותם, כמו גם לתחקר זוגות שפנו למשטרה לאחר ששהו בבית המלון כי רצו לבדוק האם הם צולמו.
ל-ynet נודע כי נגד בעל המלון ישנה תלונה נוספת על הטרדה מינית, שהוגשה למשטרה כבר לפני כמה חודשים על ידי אחת מעובדות המלון, על אירועים שקרו לכאורה לפני שנה. במשטרה לא מצאו עדיין צילומים שמוכיחים את דבריה של המתלוננת, שעומתה עם בעל המלון לפני חודשיים. בעימות הוא הכחיש את המיוחס לו, בעוד שהיא העידה שהוא התנהג עמה שלא כראוי.
"אני מכירה אותו כבר ארבע שנים, שברובן הוא היה נפלא", היא סיפרה. "אבל אז התחלתי לעבוד אצלו לפני חצי שנה. ממש לא הכרתי אותו ככה". המתלוננת, רק בת 20, סיפרה על שורה של התנהגויות בלתי הולמות לדבריה מצד מי הממונה עליה, נשוי ואב לילדים. "בהתחלה הוא ניסה להתקרב אליי כל הזמן. כשאני עבדתי בבר הוא היה שם למשל, פשוט פיזית לידי כל הזמן. אמרתי לו שאני לא מעוניינת בקשר מיני איתו, והוא בכל פעם ענה שהוא רק רוצה זאת באופן חד פעמי".

הצעירה סיפרה על כמה מקרים שבהם הבוס שלה עבר את הגבול. "פעם אחת הוא עלה מאחוריי במדרגות ואני הייתי עם חולצה עם גב חשוף, אז הוא משך בחזייה שלי", היא שחזרה. בפעם אחרת, לדבריה, הוא הסתכל על תמונותיה בצורה מינית. "הוא היה לידי ולקח לי את הטלפון כי הוא רצה להכניס אליו את המספר שלו. הוא נכנס לגלריה והתחיל להסתכל לי על התמונות ולעשות זום על החזה שלי".
היא הוסיפה כי "הוא נהג לומר שהוא יכול להראות לי 'דברים גדולים'. הוא אמר לי לבוא ערב אחד למלון לבד על חשבונו, ושאני 'אראה עולם'. אמרתי לו שאני לא מעוניינת, אמרתי לו שזה לא בסדר ושהוא נשוי ומבוגר ממני, אבל הוא ענה שזה שהוא נשוי לא אומר שום דבר".
עו"ד זוהר ברזיליעו"ד זהר ברזילי
סנגורו של החשוד, עו"ד זהר ברזילי, מסר בתגובה כי "מרשי מכחיש כל חשד פלילי כזה או אחר. נערך עימות בין החשוד למתלוננת, והיא הודתה בו שהוא לא נגע בה. הוא זומן לחקירה שבעה חודשים אחרי התלונה. מדובר בחיילת שעבדה במלון, והיה ויכוח ביניהם על השכר. איני יודע מה מניע את המתלוננת לרקוד על דמו של מרשי בזמן שמתנהלת נגדו חקירה אחרת".
החשוד בן ה-37, נזכיר, נעצר ביום ראשון לאחר שבני זוג שהתארחו במלונו גילו בחדרם מצלמה והתלוננו במשטרה. במהלך החקירה התגלו בחדר המלון אמצעיים טכנולוגיים שהודלקו על פי החשד בחדרי המלון ותוכנם נשמר על גבי כרטיס זיכרון. החשוד קשר את עצמו לאירוע בחקירותיו וטען כי צילם את המתרחש בחדרי המלון במטרה לתפוס עובדים שגנבו ממנו.
במשטרה טענו כי השחרור למעצר בית, שכולל איסור על עיסוק במלונאות לחודש ימים והפקדה כספית, אינו מונע את המשך חקירת התיק, ושהם מאמינים כי תוך זמן קצר יוגש נגד החשוד כתב אישום.