יובל נס לוי, פסיכותרפיסט בן 57 מנתניה, הוא הגבר שעל פי החשד נרצח אתמול (שלישי) בדירתו בנתניה על ידי בת זוגו בת ה-34. לוי הוא פסיכותרפיסט מוכר בעל תואר שני ותואר ראשון בלימודי פסיכולוגיה-סוציולגיה. לוי הוא מפתח שיטת "תרפיית מימדים".
גופתו נשלחה לנתיחה שתקבע את סיבת המוות ובמשטרה מקווים שכבר מחר יתקבל תוצאות הנתיחה שישפכו אור על האירוע. החשודה הועברה לבדיקה פסיכיאטרית ומאמש היא נמצאת באבחון מקצועי. היום הוארך מעצרה ביממה בבית משפט השלום בפתח תקווה. אתמול הגיעו לדירתו של נס לוי אחיו ובני משפחה נוספים. האח העריך כי לא מדובר ברצח.
1 צפייה בגלריה
יובל נס לוי
יובל נס לוי
יובל נס לוי
(מתוך הרשתות החברתיות)
"אני לא מאמין שזה רצח, אני לא מאמין שהיא עשתה את זה", אמר. הוא ציין כי הוא "חושב שמדובר בהתקף לב". לדבריו, "המשטרה ביקשה אישור לבצע נתיחה לגופה והסכמתי. אחרי הנתיחה נדע מה קרה".
אמש הוא אותר ללא רוח חיים ועם סימני חבלה בפלג הגוף העליון בדירה ברחוב קרליבך בנתניה. לפי החשד, האיש אינו בחיים כבר כמה ימים. צוותי משטרה ומד"א הגיעו לדירה לאחר שהתקבל דיווח במשטרה מאדם שאמר כי חברו מרגיש לא טוב. הדירה שאליה נכנסו השוטרים הייתה מסודרת ולא נמצאו סימנים למאבק.
עו"ד גיא עין צבי, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את בת הזוג החשודה ברצח, אמר: "האישה מוכרת למערכת בריאות הנפש ונמצאת במצב נפשי קשה, מסיבה זאת הדיון התקיים בהיעדרה. מדובר בשלבים ראשוניים של החקירה וטרם ברורה סיבת המוות. לנוכח זאת ולנוכח מצבה הרפואי הוסכם מעצר של יום אחד". כמו כן, הוצא צו איסור פרסום על שמה ועל פרטים שעלולים לזהותה.