בן 56 אותר לפנות ערב (שלישי) ללא רוח חיים ועם סימני חבלה בפלג הגוף העליון בדירה ברחוב קרליבך בנתניה. בת הזוג שלו נלקחה לחקירה וחשודה שרצחה אותו. לפי החשד, האיש אינו בחיים כבר כמה ימים.
צוותי משטרה ומד"א הגיעו לדירה לאחר שהתקבל דיווח במשטרה מאדם שאמר כי חברו מרגיש לא טוב. הפרמדיקית אוריאן לוקץ ממד"א סיפרה כי "כשנכנסו לדירה ראינו את הגבר מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
שוטרים בלובי הבניין
(צילום: עידו ארז)
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
כוחות ההצלה מחוץ לבית שבו אותר הגבר
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע בנתניה
זירת האירוע בנתניה
(צילום: יאיר שגיא)
הדירה שאליה נכנסו השוטרים הייתה מסודרת ולא נמצאו סימנים למאבק. אחיו של המנוח הגיע למקום עם קרובים נוספים ואמר שהוא לא מאמין שמדובר ברצח. "אני לא מאמין שהיא עשתה את זה, אני חושב זה התקף לב", סיפר ל-ynet. המשטרה ביקשה ממשפחתו של האיש לערוך נתיחה לגופה - והאח הסכים לכך. "אחרי הנתיחה נדע מה קרה", אמר.
מדובר במקרה השני שנחקר כחשד לרצח ביממה האחרונה. הלילה, אישה בשנות ה-30 לחייה אותרה ללא רוח חיים לאחר שריפה שפרצה בבית פרטי ברחובות. בעלה, שף במקצועו בשנות ה-40 לחייו שנפגע בשריפה גם כן ומאושפז במצב קשה בבית החולים, חשוד ברצח שלה. גם בתם בת ה-4 של בני הזוג, שלהם היו שלושה ילדים, נפגעה באורח קל משאיפת עשן, וכך גם אביו של החשוד שמתגורר בסמוך.