58 ימים אחרי שנחטפו לרצועת עזה, ה"דיילי מייל" הבריטי, פרסם אתמול (ראשון) סרטון מרגש וקורע לב, בהינתן הנסיבות, של אריאל ביבס בן ה-4 מתבונן לראשונה באחיו כפיר ומחבק אותו, עם הגעתו הביתה אחרי לידתו לפני עשרה חודשים. מי שהחליט לשתף את הסרטון עם התקשורת הבריטית הוא ג'ימי מילר, בן דודה של שירי ביבס, אם המשפחה החטופה - במטרה להגביר את הלחץ הבינלאומי על שחרורם.
2 צפייה בגלריה
שירי ביבס וילדיה
שירי ביבס וילדיה
משפחת ביבס: שירי וירדן ואריאל וכפיר הקטנים
למרות ההודעה של חמאס שלא אומתה - ולפיה שירי, אריאל וכפיר כבר אינם בין החיים - מילר סיפר ל"דיילי מייל" כי המשפחה מקפידה לשמור על אופטימיות: "אנחנו עדיין מאמינים שהם בחיים ובסדר. חמאס יודע שילדים זה דבר רגיש לאנשים בכל העולם, ואני חושבת שזו הסיבה שהם מנסים לשחק בנו. אנחנו אופטימיים ככל האפשר ומתפללים לחדשות טובות".
2 צפייה בגלריה
שירי ביבס וילדיה
שירי ביבס וילדיה
התמונה שצמררה מדינה שלמה. שירי ביבס והילדים נחטפים

יום אחרי ההודעה על שירי, אריאל וכפיר, חמאס הפיץ סרטון של אב המשפחה ירדן שצולם לאחר שהם בישרו לו לכאורה על "מותם של בני משפחתו". בחרנו ב-ynet לא לפרסם את דבריו של ירדן שנאמרו בסרטון, שברור שהוכתבו לו על ידי שוביו. "הוא נראה במצב רע בסרטון, ניכר שירד בסביבות 20 ק"ג", סיפרה מילר, "זה נראה שהביאו לו חומר מסוים, הוא לא נראה כמו עצמו. אנחנו מקווים שזה לא נכון ושהם רק משחקים בנו".
התיעוד של שירי המבועתת המגוננת על ילדיה הקטנים בזמן חטיפתם מקיבוץ ניר עוז, הפך לאחד מהרגעים הזכורים והמצמררים ביותר משבת השחורה ב-7 באוקטובר. אריאל וכפיר ביבס נותרו הילדים האחרונים שטרם שוחררו משבי חמאס.
פורסם לראשונה: 23:07, 03.12.23