פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד שלושה נערים בגין מעורבות ברצח הנער נתנאל אהרון בראשון לציון לפני כחודשיים. לפי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, אחד מהם, שהואשם ברצח, דקר אותו כמה דקירות, בהן אחת בחזה. השניים הנוספים פעלו יחד איתו והם נאשמים במעורבות ברצח.
בכתב האישום תואר כי שלושת הנאשמים, שנעצרו לפני כחודש, הגיעו למקום שבו שהה נתנאל בן ה-15, כשהם מצוידים בסכינים וגז פלפל, כדי לפגוש אותו ולהוציא את תוכניתם לפועל. נתנאל, שזיהה את הנאשמים, נמלט מהמקום בריצה - והנאשמים תקפו אחרים שהיו במקום וגרמו להם לחבלות.
1 צפייה בגלריה
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
הנאשמים רדפו אחריו ואחד מהם דקר אותו כמה פעמים. אהרון
(צילום: דוברות המשטרה)
בהזדמנות אחרת, לפי האישום, תכננו איך ירצחו את אהרון - והצטיידו בסכינים, מסכות, כפפות חד-פעמיות ובנזין. הם רדפו אחר אהרון ורצחו אותו, תוך שהם מתעלמים מתחנוניו וזעקותיו לעזרה. עוד נכתב באישום כי לאחר מכן, הם נמלטו למקום מרוחק והציתו את בגדיהם, וכי גם לאחר הרצח הם לא הפסיקו לפעול באופן אלים, וסחטו בכוח קטין אחר, שחשדו שהוא משוחח עם אחרים על מעורבותם ברצח.
באישום צוין כי הנאשמים פעלו באופן מתוחכם, מתוכנן, קפדני ונחוש לפני הרצח, במהלכו ואחריו. בין העבירות המיוחסות להם, רצח בנסיבות מחמירות, סחיטה באיומים והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית. לשני נערים נוספים מיוחסות עבירות של המתה בנסיבות אחריות מופחתת ועבירות נוספות.