רם שאהין (31) ודניאל חסון (27) מדליית אל-כרמל וסאן לוסיאן תבל (32) מנתניה גנבו ציוד הגברה בשווי של יותר ממיליון שקל שהיה שייך למתן ליאור (35) - אחד הנרצחים במתקפת הטרור של מחבלי חמאס בפסטיבל "נובה" ליד קיבוץ רעים ב-7 באוקטובר. כך מתואר בכתב אישום שהוגש היום (ראשון) נגד השלושה לבית משפט השלום בבאר שבע.
לפי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום, שתי מערכות הגברה ששייכות לחברה שבה היה שותף ליאור נותרו בשטח המסיבה.

כיומיים לאחר הטבח, יצרו הנאשמים קשר עם נהג משאית וביקשו ממנו לנסוע לאזור המסיבה ולהעמיס את אחת ממערכות ההגברה שהיו שייכות למנוח. הנהג העמיס מערכת ששוויה כ-400 אלף שקל וגנרטור שהיה במקום.
במקביל, שאהין וחסון נסעו לאזור המסיבה, תוך שהם מציגים מצג שווא שלפיו הם מגיעים לאסוף ציוד של חברם שנעדר. בעקבות תנועת הגנרטור, הופעלה התראת איתוראן והמשטרה עצרה את נהג המשאית ותפסה את הציוד שעליה.
בשלב זה פנה שאהין למשטרה והציג מצג שווא שלפיו הוא שותפו של ליאור, וכך שכנע לשחרר את המשאית עם המערכת. לאחר מכן, שאהין וחסון לקחו מהנאשם תבל את רכבו ועגלה נגררת ששכר, וחזרו לאזור המסיבה ברעים על מנת לגנוב את המערכת השנייה. גם הפעם טען שאהין כי הוא מגיע לאסוף ציוד וכך הצליחו להיכנס לאזור.
עוד באותו יום, בעקבות חשיפת גניבת המערכת הראשונה, פנה שותפו האמיתי של ליאור לתבל, וביקש להבין היכן נמצאת המערכת הראשונה. תבל קישר בין השותף לשאהין, שהתחייב להשיב אותה אך עשה כן רק לאחר פנייה למשטרה.
1 צפייה בגלריה
מתן ליאור, נרצח במסיבת הטבע ברעים
מתן ליאור, נרצח במסיבת הטבע ברעים
מתן ליאור
(באדיבות המשפחה )
בבקשה להאריך את מעצרם של השלושה עד תום ההליכים, טענה הפרקליטות כי הנאשמים נכנסו לשטח צבאי סגור על מנת לגנוב רכוש השייך למתן ליאור אשר נרצח במתקפת הטרור של חמאס, כל זאת טרם שככו הקרבות וטרם פונו גופות הנרצחים".
לשאהין יוחסו עבירות של כניסה למקום צבאי, גניבה בנסיבות מחמירות וקבלת דבר במרמה. לחסון יוחסו עבירות של כניסה למקום צבאי וגניבה בנסיבות מחמירות ולתבל יוחסה עבירה של גניבה בנסיבות מחמירות.