פרקליטות מחוז ת"א הגישה הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דניל יעקב (35) מרמת גן, עובד בבית החולים שיבא בתל השומר, בגין עבירות מין בקטינים. זאת לאחר שצילם קטינה שהייתה מורדמת לפני ניתוח, ביצע מעשה מגונה בקטינה בת פחות משנה ובקטין בן שמונה. בנוסף, החזיק עשרות אלפי תמונות וסרטונים של קטינים בעלי אופי מיני.
על פי עובדות כתב האישום שהגישה עו"ד טל בנאי גת, במהלך אפריל 2021, עת שימש כסניטר בחדר ניתוח, צילם יעקב את איבר מינה של פעוטה בת כשלוש שנים, בעודה מורדמת לקראת ניתוח, והפיץ תמונה זו לחברו אורן חננייב, עובד בבית החולים רמב"ם.
בנוסף, במשך כ-10 חודשים ביצע יעקב במספר הזדמנויות מעשים מגונים בילד כבן 8 ובתינוקת בת פחות משנה. יעקב תיעד מעשים אלה בסרטונים ותמונות סטילס והעביר חלק מהתיעוד לחננייב.
2 צפייה בגלריה
יעקב דניל הסניטר החשוד בעבירות מין בבית המשפט
יעקב דניל הסניטר החשוד בעבירות מין בבית המשפט
הסניטר הנאשם, דניל יעקב
(צילום: שאול גולן)
2 צפייה בגלריה
יעקב דניל הסניטר החשוד בעבירות מין בבית המשפט
יעקב דניל הסניטר החשוד בעבירות מין בבית המשפט
החזיק עשרות אלפי תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של קטינים
(צילום: שאול גולן)
כמו כן, נמצאו במכשירים שונים שבבעלותו של הנאשם עשרות אלפי תמונות וסרטונים שבהם מופיעים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, כאשר בחלקם נראים הקטינים באקטים של יחסי מין עם בגירים או קטינים, ואף עם חיות.
בבקשת המעצר שהוגשה במקביל לכתב האישום ציינה עו"ד בנאי גת כי: "המעשים המגונים שבצע בקטינים בוצעו במספר הזדמנויות, בשני קטינים שונים, רכים בשנים, כאשר הקטינה הינה תינוקת בת פחות משנה. המעשים בוצעו במקום בו היו אמורים הקטינים להרגיש בטוחים ובנוח, גם כן תוך הפרה של האמון שניתן בו".
לנאשם יוחסו עבירה של מעשה מגונה בקטינה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה, ריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטין/קטינה שטרם מלאו להם 16 שנים, עבירות של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, עבירות של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין וכן החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.
עו"ד אבישג כהן, המייצגת את יעקב מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרה: "מדובר בבחור צעיר שמתמודד עם חיים קשים ומורכבות נפשית. אנו נלמד את חומרי החקירה לאחר שנקבל אותם".