תושב מרר בן 32 נפצע באורח קשה בצהריים (רביעי) מירי, ככל הנראה אחרי פליטת כדור בשוגג במטווח ברחוב מורד הגיא בכרמיאל. הוא פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הירי, ומסרה כי "התקבל דיווח על אדם שנפגע מפליטת כדור. השוטרים החלו באיסוף הממצאים".
1 צפייה בגלריה
הזירה בכרמיאל בה נמצא הפצוע
הזירה בכרמיאל בה נמצא הפצוע
זירת האירוע בכרמיאל
מדיווח ראשוני עולה כי מדריך במטווח תדרך קבוצת יורים, וככל הנראה לא הבחין שיש לו כדור בקנה. הכדור נפלט - ופגע בגבר שנפצע.
הדיווח על האירוע התקבל במוקד מד"א בשעה 15:09. "התקבל דיווח על פצוע בכרמיאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים למרכז הרפואי לגליל בנהריה גבר במצב קשה עם פציעה חודרת", נמסר בהודעת מד"א.
מהמרכז הרפואי לגליל נמסר כי מצבו של הפצוע השתפר: "למקום הובא על-ידי מד"א פצוע ירי בן 32, תושב מרר, שנפגע בחזהו בכרמיאל. הוא הוכנס לחדר ההלם לקבלת טיפול, ומצבו מוגדר כעת בינוני".
תאונות במטווח הן אירוע יחסית נדיר, לפני כעשור אירעה תאונה קשה במטווח של טירוניות משטרה צבאית בבית ליד, שם מפקדת כיתה נפצעה באורח קשה מאוד מפליטת צרור כדורים. היא נפגעה מכמה קליעים בחזה, בבטן וברגל. בחקירת התאונה עלה כי אחת החיילות העבירה את הנצרה ברובה שלה ממצב של ירי בבודדת לירי באוטומט, בניגוד להוראות הבטיחות, נקרה והנשק החל לירות באוטומט. כתוצאה מההדף שנוצר, החיילת איבדה שליטה על הנשק וככל הנראה הוא הוסט לאחור במקום לכיוון המטרות.