העדויות שנחשפו ב-ynet וב"ידיעות אחרונות" נגד חבר מועצת העיר תל אביב-יפו שהתפטר איתי פנקס, וכן העדויות נגד העיתונאי ואיש הקולנוע גל אוחובסקי, הביאו את מהפכת ה-MeToo אל קהילת הלהט"ב, וכעת נחשפת עדות נוספת, נגד בכיר אחר בעיריית תל אביב.
צעיר בשנות ה-20 לחייו תיאר כיצד הבכיר ניצל אותו מינית כשהיה רק בן 15, אז נאלץ לעבוד בזנות לאחר שעזב את ביתו בשל נטייתו המינית. לדבריו הוא קיים עימו יחסי מין תמורת תשלום כמה פעמים. הבכיר החשוד הגיש אמש (יום ד') תלונה נגד אותו צעיר, וטוען כי הוא עצמו קורבן לסחיטה באיומים ולהטרדה מינית.
1 צפייה בגלריה
בניין עיריית תל-אביב, ארכיון
בניין עיריית תל-אביב, ארכיון
בניין עיריית תל-אביב, ארכיון
(צילום: דנה קופל)
בעדות הצעיר שהובאה בחדשות קשת, הוא סיפר כי הגיע לתל אביב מדרום הארץ בהיותו נער והמציאות הקשה הובילה אותו לאזורים הקשים של תל אביב – ודירדרה אותו לזנות. "הייתי צריך להקריב המון דברים בשביל לשרוד, ואחד מהדברים זה הגוף שלי", אמר.
בעודו עובד בזנות, פגש הצעיר באותו בכיר שהגיע אליו לדבריו בתדירות גבוהה לצרוך שירותי מין. "הוא יודע שאני קטין", אמר – והוסיף כי אותו בכיר נהג לשלם לו מאות בודדות של שקלים. "הצלחתי לקנות קצת אוכל ובעיקר אלכוהול, כדי לשרוד את הלילות הנוראיים בחוץ".
הצעיר החליט בשלב מסוים לצאת ממעגל הזנות ולשקם את חייו, אלא שלפני כשלוש שנים פגש במקרה ברחוב באותו בכיר, שנהג ברכבו והציע לו טרמפ. הצעיר החליט לתעד את האירוע, ובתיעוד נשמע עד מהרה הבכיר מנסה לשדל אותו לקיים עימו יחסי מין תמורת תשלום.
"150 שקל, מה אתה אומר?", הוא נשמע שואל. הצעיר סירב – אך הבכיר לא הרפה. "הוא ממשיך לשכנע, אני עדיין אומר לו 'לא', אז הוא פשוט רוצה לצאת עם משהו – הוא פשוט שלח יד באמצע הנסיעה", העיד הצעיר.

הסרטון נשמר אצלו בנייד ועד לאחרונה לא נעשה בו כל שימוש. אלא שבעקבות העדויות האחרונות שהתפרסמו נגד אוחובסקי ופנקס, הוא החליט שלא לשתוק עוד. הוא שלח את הסרטון לאותו בכיר והאחרון קבע להיפגש עמו. גם פגישה זו הוקלטה. "יש פינה שאני חייב לסגור", אומר הצעיר לבכיר בתיעוד מהפגישה הזו. "ציפיתי לשמוע ממך התנצלות אמיתית".
הבכיר השיב לו: "שים את זה בצד, איך אתה אמרת 'אני רוצה לסגור את הפינה', לא לנבור שם אלא להסתכל מפה מה אנחנו עושים קדימה".
הצעיר תהה אם הבכיר עדיין נפגש עם נערים ומנצל אותם מינית, והבכיר השיב: "אני ממש לא הולך לנערים, אני מאוד מאוד נזהר בדברים האלה. אתה יודע זה גם מטריד אותי ברמה האישית כל פעם שזה קופץ".
בהמשך השיחה הטיח בו הצעיר כי הוא "אחד מהאנשים שפגעו בי עוד כשהייתי ילד בן 15 שלא יודע כלום מהחיים שלו וקנה אותי ב-200 שקל, אז לפחות עשה טוב בעולם. זה יישאר לי שריטה".

הבכיר מצידו מציע לו לסגור את הסיפור ולסייע לו בכל: "כל מה שאני יכול לעשות אני אסייע לך, לא משנה במה. קח אותי כחבר לחיים, אם אתה רוצה להתייעץ יש לי ראש טוב".
עורך דינו של הבכיר, שרון נהרי, מסר: "למעט מפגש מלפני שלוש שנים עם בגיר שלא הבשיל הוא מכחיש קשר לקיום יחסי מין עם קטינים בכלל ובפרט עם אותו אדם. הוא הגיש תלונה על סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות ועל הטרדה מינית והוא כרגע נפגע עברה וחוסה תחת הגנות אלו לרבות איסור פרסום שמו".
פורסם לראשונה: 22:26, 17.11.21