בחירות לכנסת הבאה עדיין לא הוכרזו, אבל בעבודה ממשיכים להיערך לפריימריז לראשות המפלגה שייערכו ב-28 במאי: חברי הכנסת נעמה לזימי וגלעד קריב הביעו היום (ראשון) את תמיכתם במועמדותו של סגן שרת הכלכלה לשעבר וסגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן לראשות מפלגת העבודה.

יו"ר המפלגה הנוכחית מרב מיכאלי שהודיעה על פרישה מהחיים הפוליטיים לקראת הבחירות לכנסת הבאה וח"כ אפרת רייטן עדיין לא הודיעו במי הן תומכות. רייטן, כמו גם השר לשעבר עמר בר-לב, מתלבטים אם להתמודד בפריימריז לראשות המפלגה. מועד הפריימריז פורסם לראשונה ב-ynet.
ח"כ לזימי אמרה בעקבות החלטתה לתמוך בגולן: "האחריות לשינוי ותקווה היא עלינו ושלנו. יש לנו הזדמנות לאופק מדיני-ביטחוני, כלכלי-חברתי, אופק לחיים עצמם. זה הזמן שלנו, הצטרפו אלינו".
ח"כ קריב אמר: "בימים האלה מה שנדרש מאיתנו הוא איחוד כוחות ושיתופי פעולה. שמח להתייצב לצידו של יאיר גולן בהתמודדותו לראשות מפלגת העבודה. יחד נבנה את הבית המשותף של השמאל הציוני, בית שיניף את הדגל הביטחוני-מדיני, הדגל החברתי והדגל הדמוקרטי".
ח"כ לשעבר גולן, שמאז פרוץ המלחמה הפך לדמות פופולרית בשמאל, אמר בעקבות הודעות התמיכה שקיבל היום משניים מתוך ארבעת חברי הכנסת של העבודה: "אני שמח לעמוד עם חבריי, חברי הכנסת נעמה לזימי וגלעד קריב, שני פרלמנטרים מצוינים, אני מודה לשניכם על החברות והתמיכה בי. לאחר שאבחר נוביל יחד לחיבורים רבים ונוספים כדי לייצר תנועה גדולה ורחבה".