רשימת הליכוד לכנסת ה-25 מורכבת בעיקר מנאמניו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, כשאלה שקראו עליו תיגר - ובראשם יולי אדלשטיין - נדחקו לאחור. עם זאת, כמעט ונרשמה הצלחה מפתיעה לזכותו של שי גלילי, המבקר הפנימי של תנועת הליכוד לשעבר, שמתמודד במשבצת מישור החוף שמובילה למקום ה-29 ברשימה. גלילי, מאויביו המרים של נתניהו בתוך התנועה, כמעט והיה אחד מחברי הכנסת של הליכוד בכנסת ה-25. מול גלילי התמודד אליהו (אלי) דלל, ולאחר ספירת 87% מהקולות נראה כי דלל ניצח בקרב על המשבצת.
3 צפייה בגלריה
שי גלילי
שי גלילי
רקורד של מאבקים ועימותים עם נתניהו. שי גלילי
(צילום: שלי גרינברג)
המועמדים שהתחרו מולו על המשבצת ניהלו קמפיין אינטנסיבי מאוד נגדו, כשהרקורד של מאבקים ועימותים שונים מול יו"ר התנועה בנימין נתניהו שירת אותם.
בין היתר, לפני שנה פנה גלילי לנתניהו בבקשה להבהיר מהו תפקידם ואופן העסקתם של שניים מאנשיו בליכוד - אפי אזולאי שהיה אב הבית במעון ראש הממשלה בבלפור ונבו כץ ששימש כיועץ כנסת-ממשלה במשרד ראש הממשלה.
3 צפייה בגלריה
הודעות שנשלחו נגד שי גלילי
הודעות שנשלחו נגד שי גלילי
הקמפיין השלילי נגד גלילי

3 צפייה בגלריה
הודעות שנשלחו נגד שי גלילי
הודעות שנשלחו נגד שי גלילי
הקמפיין השלילי נגד גלילי
בדצמבר 2014 אף פסל את מועמדותו של נתניהו לראשות המפלגה בפריימריז. גלילי טען אז במכתב מפורט כי המהלך נעשה על רקע שימוש חוזר ונשנה של נתניהו ברכוש המפלגה לצורך קידום מטרותיו הפוליטיות. הוא אף זימן את נתניהו לשימוע. לבסוף הושגה פשרה בין הצדדים, אך המשקעים נותרו בעינם.
בחודש יולי אשתקד דווח כי גלילי ביקש לקבל את תוצרי העבודה של שרון דרטבה המועסק במפלגה. זאת, בעקבות מכתב תלונה שנשלח לבכירי המפלגה שבו נטען כי דרטבה פעל באופן אישי עבור נתניהו במקום עבור התנועה בכללותה. בפנייה רשמית ששלח גלילי למנכ"ל המפלגה צורי סיסו הוא כתב: "לפתחי הגיעה תלונה הגורסת כי העסקתו של עובד המפלגה מר שרון דרטבה הינה העסקה למראית עין, מבלי שזה האחרון מבצע עבודה ו/או ממלא תפקיד למען המפלגה".
לפני פרסום התוצאות, גלילי אמר ל-ynet: "זה לא נגמר. אני במתח נוראי. יש יתרון למועמד השני עליי ואני בסיכון גדול מאוד. אני מקווה מאוד שאני אוכל להיכנס לכנסת. אני במפח נפש מהבחירות האלה ויש לי רעידות בלב. נתניהו הוא יו"ר המפלגה שלי. הוא עדיף בהרבה על כל האופציות האחרות של ראשי השמאל. אני לא רוצה להחליף אותו. יש דברים שצריך להעיר ולשנות אבל בשום פנים לא להדיח אותו".