1 צפייה בגלריה
גל אוחובסקי
גל אוחובסקי
גל אוחובסקי
(צילום: ענת מוסברג)
חמישה ימים מאז ששני גברים שנפגשו עם גל אוחובסקי בעבר העידו על כך שכפה את עצמו עליהם, ושלושה ימים לאחר פתיחת החקירה בבמשטרה, מתלונן נוסף סיפר כי במשך כמה חודשים אוחובסקי שידל אותו לקיים איתו יחסי מין על אף שהיה מעסה מוסמך שהוזמן לטיפול בביתו.
לפי הדיווח בכאן חדשות, האירוע המדובר התרחש לפני קרוב ל-14 שנה, אז היה המתלונן ג' בשנות ה-20 לחייו - ואוחבסקי כבן 50. ג' סיים את לימודי העיסוי במכללה ייעודית ופרסם מודעה באתר "יד 2" על שירותיו. הוא סיפר על פנייה אנונימית וכשהגיע לבית הלקוח גילה מולו את אוחובסקי.

התלונות נגד אוחובסקי - כתבות נוספות

"כבר בטיפול הראשון הוא ניסה לגעת בי", סיפר ג'. "הוא חיפש אותי עם היד באמצע העיסוי, ובכל פעם ניסיתי לחמוק ממנו לצד אחר. אמרתי לעצמי שלא נעים לי מהאיש הזה". לדברי ג', אוחובסקי התעקש לשנות את אופי הטיפול מעיסוי הוליסטי לאירוטי פעם אחר פעם למרות שסירב וביקש ממנו להפסיק עם זה. "פעם אחת הוא תפס אותי, הרים עליי יד ופשוט נתן לי סטירה", סיפר ג'. "הוא אמר 'אני חייב לגמור' ואחרי הסטירה הזאת פשוט התעוררתי. הוא ידע שאין לי כסף, וממש נופף בשטרות שלו מולי. הרגשתי שזאת זנות לכל דבר".
המפגשים בין השניים אירעו לאורך כמה חודשים, כשאוחובסקי, לפי הדיווח, הגיע לג' כמה פעמים בחודש. "הוא חיה, ככל שהתנגדתי יותר ככה זה הלהיב אותו. הייתי בובה לסיפוק צרכים. אני 'אוכל על זה כאפה'. איך נתתי לו? ראיתי בו דמות חזקה בשיא התהילה, והתייאשתי מלהתנגד לו". ג', שעבר בדיקה במכונת פוליגרף ויצא דובר אמת, סיפר כי בכל מפגש אוחובסקי הבטיח לו שזו הפעם האחרונה - אך לא קיים זאת.
מטעמו של אוחובסקי נמסר בתגובה כי "בהיעדר פרטים גל אוחובסקי אינו יכול להתייחס לסדרת המפגשים אשר התקיימו לדבירכם לפני למעלה מעשור. גל אוחובסקי מבקש להביע את צערו והתנצלותו בפני השותף למפגשים האירוטיים על כך שחש אי נוחות לאורך זמן ולאורך מספר מפגשים ביניהם. אין דרך להגיב לטענה אנונימית בהקשר לאירוע שלא ידוע אם ומתי התקיים פרט להצהרה שהיו מפגשים רבים ולאורך זמן. מדובר בבקשה לתגובה שנועדה לצאת ידי חובה ותו לא. שיטה זו אינו מאפשרת לאף אחד הגנה מינימלית והופכת את אוחובסקי לאשם באופן אוטומטי במשפט הציבורי".