במפגש חריג יחסית בין נשיא המדינה יצחק הרצוג למפגינים נגד המהפכה המשפטית, נשמע הנשיא מבקר את התנהלות המחאה, ואומר להם: "חלקכם לא נתן סיכוי למו"מ, חבל". למרות זאת השיחה, מחוץ למטה מועצת זכרון יעקב - שם ערך הרצוג ביקור עבודה - הייתה נינוחה יחסית.
"אני מנהל דיאלוג עם כל אחד שמוכן לקיים דיאלוג, כדי להבטיח שהדמוקרטיה שלנו תישאר חזקה ויציבה מאוד", הבטיח להם הרצוג. המפגינים, כ-100 במספר, התאספו מחוץ לעירייה כששמעו שיגיע למקום, וכשהרצוג שמע את ההתקהלות הוא יצא אליהם ושוחח עמם.
1 צפייה בגלריה
נשיא המדינה הרצוג יצא לדבר עם מפגינים מחוץ לאירוע בהשתתפותו בזיכרון יעקב
נשיא המדינה הרצוג יצא לדבר עם מפגינים מחוץ לאירוע בהשתתפותו בזיכרון יעקב
הנשיא הרצוג והמפגינים
ב"כוח קפלן", אחד מארגוני המחאה המרכזיים נגד המהפכה המשפטית, השיבו להרצוג ותקפו: "לא נאבקת למען הדמוקרטיה - וחבל".
הנשיא, נזכיר, מנסה כבר חודשים ארוכים לקדם פשרות בנוגע למהפכה המשפטית בין הקואליציה לאופוזיציה, אך עד כה העלו מאמציו חרס. במסגרת מאמציו הוא אף הציג מתווה שלם שנדחה על ידי הקואליציה, ובהמשך, עם הקפאת החקיקה במרץ, הוא הוביל את שיחות הפשרה שנערכו במעונו הרשמי - וקרסו כמה חודשים לאחר מכן.
גם לפני ההצבעה הסופית על ביטול עילת הסבירות בחודש שעבר הוא הוביל מאמצים של הרגע האחרון לפשרה, ומיד עם חזרתו מביקור בארה"ב נסע למפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית החולים איכילוב שבו אושפז בעקבות השתלת קוצב הלב. הרצוג המשיך כבר באותו ערב לסבב שיחות עם ראשי האופוזיציה, אבל גם השיחות הללו קרסו בסופו של דבר - והחוק לביטול עילת הסבירות אושר סופית.