3 צפייה בגלריה
אדיר חבני
אדיר חבני
אדיר חבני
בית המשפט השלום בנצרת התיר בצהריים (יום חמישי) לפרסם כי אדיר חבני הוא הגבר שכונה א"ח בפרשת רצח תאיר ראדה. חבני, שהתגורר בעבר בקצרין, טען כי בת זוגו לשעבר, אולה קרבצ'נקו (א"ק), התוודתה באוזניו כי רצחה את ראדה. כיום הוא בן 37 ומתגורר במושב במרכז הארץ. במשך קרוב לתשע שנים, החל מ-2003, הוא היה בן זוגה של קרבצ'נקו, ולטענתה התעלל בה.
3 צפייה בגלריה
ההחלטה בעניין א"ח, אדיר חבני
ההחלטה בעניין א"ח, אדיר חבני
החלטת בית המשפט
3 צפייה בגלריה
פרקליטיה מקווים שיוגש נגד חבני כתב אישום. אולה קרבצ'נקו
פרקליטיה מקווים שיוגש נגד חבני כתב אישום. אולה קרבצ'נקו
פרקליטיה מקווים שיוגש נגד חבני כתב אישום. אולה קרבצ'נקו

חבני טען את טענותיו נגד קרבצ'נקו בתוכנית "צל של אמת", שעסקה בחקירת הרצח. לדבריו, קרבצ'נקו רמזה לו על כוונותיה ביום הרצח, ובהמשך התוודתה באוזניו, ולכאורה גם באוזני אחרים, כי רצחה את הילדה. בעקבות עדותו – שהובילה לחקירת משטרה – התחולל מחול שדים סביבה, והוא נמשך גם היום. רק בחודש שעבר דרש עורך דינו של רומן זדורוב לקרוא לה לעדות מוקדמת במשפט החוזר, והוא ממשיך וטוען כי היא הרוצחת. תיק החקירה בעניינה של קרבצ'נקו נסגר, והפרקליטות אף הודיעה על כך שהיא אינה חשודה בדבר, בעת שהודיעה על המשפט החוזר לזדורוב.
מאידך, העלתה קרבצ'נקו טענות חמורות כלפי חבני, שלדבריה תקף אותה מינית ופיזית במהלך התקופה בה היו בני זוג. בשבוע שעבר, ארבעה ימים אחרי שהפרקליטות הודיעה על סגירת התיק נגדה, אמרה קרבצ'נקו כי היא חשה הקלה - ומתפנה לקרב הבא שלה למען הרשעת חבני. בריאיון לאולפן ynet סיפרה קרבצ'נקו כי תלונה שהגישה נגדו בגין אונס נסגרה. "הוא התייחס אליי כמו חפץ", היא אמרה, "הוא הודה בתחנת המשטרה ויצא חופשי".
עורכי הדין תומר שוורץ ודניאל חקלאי, המייצגים אותה, אמרו כי הם מברכים על החלטת בית המשפט "להתיר את פרסום שמו של מי שפגע במשך עשור באולה, נקט נגדה באלימות פיזית ומינית קשה לתיאור, והחליט להעליל עליה עלילת דם שפלה ואכזרית, רק בשל החלטתה האמיצה לעזוב אותו".
לדברי עורכי הדין, "אנו ממשיכים במאמצינו לשכנע את הפרקליטות להגיש כתב אישום חמור נגד אדיר חבני על מנת שייעשה סוף סוף צדק עם אולה ויביא לה ריפוי לאחר שנות סבל רבות. רבות מדי".
בכתבה זו שולבו סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום.