ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט התראיין ברשת CNN על המלחמה. במהלך הריאיון הציגה בפניו המראיינת את הציוץ שבו כתב השר לביטחון לאומי באנגלית "חמאס ❤️ ביידן", ואמרה לו: "זה כל מה שהוא פרסם. אני ראיתי את זה, אתה ראית את זה. זה הלך הרוח הנכון?".
בנט השיב: "זו תגובה ילדותית ואינפנטילית. אני בהחלט לא מתכוון להגיב על כל דבר טיפשי שאומר כל שר".

לאחר הריאיון צייץ בנט ברשת X: "לצערי, בכל ריאיון אני נאלץ לבזבז זמן מסך יקר על ציוצים ותעלולים מזיקים של שרים בממשלה במקום לקדם את האינטרס הישראלי. ראוי ששרי הממשלה ימשלו בלשון ובמקלדת שלהם".
בן גביר, נזכיר, לא רק פרסם את הציוץ - אלא גם שלח אותו כהודעה לעיתונות. הוא מצידו הגיב: "אל תצא לשמש נפתלי, חם היום, ויש לך הרבה חמאה על הראש". להודעתו צירף בן גביר ציוץ של בנט מ-27 ביוני 2022, שבו כתב: "לראשונה מזה שנים אפשרתי להכניס פועלים עזתים לישראל בתנאי שיש שקט. משך שני ראש הממשלה הקודם חשש לעשות זאת, כנראה מפחד של ביקורת בימין, וגם בשל התנגדות של חלקי מארגוני הביטחון. שיניתי זאת. הנחיתי את צה"ל ושב"כ להתחיל להכניס פועלים בצורה מבוקרת".
סוגיית הציוץ של בן גביר עלתה גם בישיבת הקבינט, שבה שרים מתחו על השר ביקורת, וראש הממשלה בנימין נתניהו מצידו צחק מעקיצה של גמליאל: "הוא אפילו רומנטיקן, הוסיף לב". אתמול קרא ראש האופוזיציה יאיר לפיד לנתניהו לפטר את בן גביר, שלדבריו "מעמיד בסכנה כל חייל בצה"ל".
בריאיון ב-CNN, בנט גם מתח ביקורת על האיום של ביידן לא לספק נשק לישראל, והבהיר כי "אנחנו לעולם לא מכוונים לאזרחים. יש בערך 32 אלף פלסטינים שמתו ברצועת עזה - מחציתם מחבלים. בעיראק היחס היה 1 ל-9 - על כל מחבל שנהרג היו 6, 7, 8 או 9 אזרחים".
בנט הוסיף כי "היינו צריכים להיכנס לרפיח כבר לפני ארבעה חודשים. אני לא יודע למה ההתמהמהות הזו. היינו צריכים פשוט לעשות את זה, להפסיק לדבר על זה כל היום ופשוט להיכנס, להשמיד את ארבעת הגדודים האלה ולהרוג את מנהיגי חמאס - אלא אם ישחררו החטופים. אנחנו עושים את זה מאוחר מדי, אבל עדיף מאוחר מאף פעם. דמיינו לכם שבגבול טקסס היה לכם דאעש שהורג 50 אלף אמריקנים - מה ארה"ב הייתה עושה?".
לצפייה בריאיון המלא: