2 צפייה בגלריה
תיעוד המקרה
תיעוד המקרה
תיעוד התקיפה באור יהודה
המשטרה עצרה אמש (שני) שני נערים - בני 14 ו-15, בחשד שתקפו במוט ברזל גבר כבן 40 בגן באור יהודה מוקדם יותר. לפי החשד, השניים תקפו את הגבר אחרי שהעיר להם כי הם משחיתים את המקום וצילם אותם. הגבר, שנפצע באורח בינוני, פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מחבלה בפלג גופו העליון.
המשטרה מסרה כי שני הנערים, תושבי אור יהודה, הועברו לחקירה בתחנת מסובים. בתמונה המתעדת את התקיפה נראים השניים תוקפים באלימות את הגבר.

2 צפייה בגלריה
הזירה בה הוכה הגבר באור יהודה
הזירה בה הוכה הגבר באור יהודה
זירת האירוע באור יהודה
(צילום: נדב אבס)
לדברי הקורבן, הוא וחבר שהיה איתו הבחינו בשני נערים משחיתים משהו בגן וצילמו אותם. הנערים הבחינו בהם ודרשו שימחקו את הצילום, וכשסירבו תקפו את הקורבן פיזית - גם באמצעות חפץ חד. לאחר התקיפה הם נמלטו, והמשטרה ניהלה במשך שעות סריקות אחריהם. השניים מסרו עדות על התקיפה.
הדיווח על התקיפה, שהתרחשה בגן התשעה ברחוב מרדכי בן פורת בעיר, התקבל אתמול בשעה 17:01 במוקד 101 של מד"א. חובש רפואת חירום במד"א, גבי חן, סיפר: "ראינו את הפצוע ששכב בתוך הפארק. הוא היה מעורפל הכרה וסבל מחבלות קשות בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים וחבישות, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".
ראש העיר אור יהודה, ליאת שוחט, גינתה את התקיפה וציינה: "מדובר באירוע חמור של אלימות שפרטיו נחקרים על ידי המשטרה. אני סומכת על גורמי אכיפת החוק שיחקרו את המקרה לפרטיו ויענישו את האחראים. העירייה ביוזמתה העבירה למשטרת ישראל את צילומי האבטחה שמראים בבירור את פרטי המקרה".
פורסם לראשונה: 23:53, 09.01.23