"זה קרה בדיוק ביום ההולדת ה-62 שלי, ממש מתנת יום הולדת": כך שיתף היום (חמישי) נהג האוטובוס שהותקף ביקנעם על ידי נוסע במהלך נסיעה - תוך סיכון חייהם של יתר הנוסעים - לאחר שסירב לעצור לו במקום אסור בשבוע שעבר.
"אני גר ליד בית כנסת ואני מתכוון להגיד 'הגומל' על הנס שלמרות שקיבלתי אגרוף בזמן הנסיעה, הצלחתי לשלוט באוטובוס", הסביר. "אנחנו נהגי האוטובוס הפכנו להיות הקורבן הכי חשוף בחברה הישראלית. כל נוסע מוציא עלינו את התסכולים והעצבים שלו, הפכנו להיות שק האגרוף של החברה".
1 צפייה בגלריה
נהג אוטובוס הותקף על ידי נוסע ביקנעם
נהג אוטובוס הותקף על ידי נוסע ביקנעם
"מזל ששתקתי, אין שום הרתעה". הנהג והתוקף
הנהג ציין בנוסף כי "אני נהג כמעט 30 שנה. לפני חצי שנה הותקפתי בקריית טבעון על ידי נערים שרצו שאפתח דלתות ואעצור אחרי שיצאתי מהתחנה. הפעם ביקנעם בזמן שיותר מחצי מהאוטובוס היה מלא, קם נוסע ודרש שאעצור את האוטובוס. אמרתי לו שזה בלתי אפשרי כי אין תחנה, ושעוד 200 מטרים יש תחנה ואעצור. ואז, אחרי ויכוחים, הוא נתן לי אגרוף בפנים. קיבלתי סחרחורת, שמתי ברקס והוא קצת עף". הוא סיכם כי "למזלי אני נהג מנוסה וותיק ונמנע אסון גדול, מזל ששתקתי ולא הגברתי את הלהבות מולו. אין שום הרתעה, תופסים אותנו כסמל שלטון ולכן תוקפים אותנו".
כמה שעות לאחר התקרית איתרה המשטרה את הנוסע, תושב יקנעם בן 28, שנעצר בחשד לתקיפת הנהג - תוך סיכון חיי הנוסעים. מחקירת המשטרה עולה כי במהלך הנסיעה, ביקש החשוד מנהג האוטובוס לרדת בצומת הכניסה של העיר - מקום שבו אין תחנה מסודרת להורדת נוסעים.