2 צפייה בגלריה
תאמר רעד
תאמר רעד
תאמר עבד אל-חפיד רעד
תאמר רעד (19), הישראלי שנהרג ביום שני האחרון בתאונת דרכים בארה"ב, הובא אתמול (שישי) למנוחות בקלנסווה. הצעיר, שטס לפני כשנה ללמוד מנהל עסקים בקולורדו, נהרג לאחר שככל הנראה החליק ופגע ברכב במהלך גל הקור ששרר בארה"ב.
אימו, וויאם אל-חפיד רעד, סיפרה על השיחה האחרונה ביניהם: "יומיים לפני שהוא נהרג דיברתי איתו בווידאו. אמרתי לו 'החדר שלך לא השתנה, הוא מחכה לך'".
2 צפייה בגלריה
תאמר רעד
תאמר רעד
"כולם אהבו אותו". תאמר עבד אל-חפיד רעד
"הוא אמר לי 'עזבי, אני אבנה בינתיים ארמון'", הוסיפה. "שאלתי אותו אם הוא מתכוון לקנות בית בארה"ב, והוא השיב: 'לא לדאוג, הכול יהיה בסדר'. ציינתי שאני מוכנה לתמוך בו כספית, אך הוא לא היה מעוניין. 'אני רק רוצה לשמוע את הקול שלכם ולדעת שאתם בריאים ושמחים', הוא אמר לי".
אביו של תאמר, עבד אל-חפיד רעד, סיפר כי "תאמר היה לא רק בן עבורי, אלא גם חבר. הוא היה מנומס וחרוץ, סמך על עצמו והיה בעל ביטחון עצמי גבוה. כולם אהבו אותו. הוא תמיד סיפר לי על ההתקדמות שלו בלימודים ובספורט ועל התוכניות שלו בנושא פרסום ומכירות. כשאמרתי לו שזה מוקדם מדי עבורו לעסוק בפרסום, הוא אמר לי 'אל תדאג, אני יודע מה לעשות ואיך לנהל את העניינים שלי בצורה מוצלחת'".
לדבריו, "ביום שבו תאמר נהרג, ראיתי את הדיווחים בחדשות על מזג האוויר שם. התקשרתי אליו, שאלתי אותו 'איפה אתה', והוא ואמר לי שהוא באוטו. ביקשתו ממנו שיחזור מיד, והוא השיב: 'אני הולך לביקור קצר, אחזור בקרוב'. התעקשתי, והוא ענה: 'אבא, אני אחזור אליך'. הוא לא התקשר. ניסיתי ליצור איתו קשר כמה פעמים ואז גיליתי שהוא נהרג בתאונה".
בני המשפחה הודו לחברי הכנסת אחמד טיבי ואימאן חטיב יאסין, שסייעו לדבריהם בהליכי הבאת הגופה.