2 צפייה בגלריה
אמבולנס בזירת האירוע
אמבולנס בזירת האירוע
צוות מד"א פינה את הנערה לבית חולים במצב קשה אך יציב. ארכיון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
נערה בת 15 נורתה אתמול (שלישי) בכפר ראמה שבצפון ונפצעה באורח קשה. לפי החשד, היא נפגעה מכדור תועה בזמן שהייתה בביתה. צוות מד"א פינה אותה למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהיא מחוסרת הכרה ומונשמת, עם פציעות חודרות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע לאחר שהתקבל דיווח על ירי לעבר בית בכפר. חוקרי המשטרה הגיעו לזירת הירי ואספו ממצאים וראיות.
הדיווח על פציעתה של הנערה התקבל אתמול במוקד מד"א במרחב אשר בשעה 23:31, וחובשים ופרמדיקים הגיעו לכפר. פרמדיק מד"א, פחרי ארנאוט, סיפר: "בכניסה לכפר חברנו לרכב פרטי, הוציאו אלינו נערה כבת 15 כשהיא מחוסרת הכרה עם פציעה חודרת. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה, ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה קשה ויציב".
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע באבו סנאן
זירת האירוע באבו סנאן
זירת האירוע באבו סנאן
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אמש נעצר צעיר (25) מהיישוב אבו סנאן שבגליל, בחשד שרצח בדקירות סכין את אמו, סנאא נסרה. במשטרה אמרו כי נסרה, כבת 50, אותרה בבית ללא רוח חיים ומותה נקבע במקום. עדי ראייה סיפרו כי לפני הרצח התפתח ויכוח בין השניים, וככל הנראה הבן ניסה לקחת דבר מה בכוח מהאם - ודקר אותה בכל חלקי גופה. תושבי אבו סנאן אמרו כי היחסים בין השניים היו רעועים, וכי האם הייתה מוכרת מעבודתה באטליז מקומי כאישה מכובדת.
אחד התושבים סיפר: "כשסיפרו לאחד מקרובי המשפחה שהבן רצח את אמו, הוא לא האמין בגלל שהם רבו כמעט בכל יום. בשעות הערב כשהנרצחת לא יצאה כמו בכל יום לשבת עם בני המשפחה הם נכנסו לביתה ומצאו אותה ללא רוח חיים". שוטרי תחנת גליל מערבי לקחו את הצעיר לחקירה, ובמשטרה מסרו כי החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה.