עוד שיחה חולנית בין מחבל חמאס שמתגאה במעשיו בזירת הטבח בישראל לגורם מהצד השני של הגבול: דובר צה"ל חשף בצהריים (שישי) שיחה מוקלטת בתקשורת הבינלאומית בין מחבל מכוח נוחבה המיוחד של חמאס לבין מפקדו ברצועת עזה, שבה הוא מתאר את מעשי הרצח שביצע בעוטף.
"תודיע לכל בני הבית שאנחנו בפנים", אמר המחבל בטירוף בשיחה שהוקלטה ב-7 באוקטובר. "באלוהים, אנחנו נפרק אותם". בשלב זה נשמע המחבל פונה לאדם שנקרה בדרכו ואומר לו: "צא החוצה יא מניאק, בוא לכביש, צא החוצה". אחר כך פנה המחבל לחברו: "תחפש בפנים, בתוך הבית. מה נשאר? שמישהו יודיע".
עוד אמר המחבל למפקדו: "תקליט את השיחה, מהר, אנחנו בפנים. המנוולים האלה חיים באושר ואנחנו מושפלים. אני אפרק אותם אחד אחרי השני. תשמע את הירי, תשמע באוזנייה את הירי עכשיו". אחר כך פקד המחבל על אחרים: "אני רוצה לירות בדלת, תפתחו אותה".

ביום שלישי השבוע חשף שר החוץ אלי כהן בדיון במועצת הביטחון של האו"ם הקלטה של מחבל חמאס שהיה מעורב בטבח ביישובי עוטף עזה והדרום ובמסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים בשיחה עם הוריו. "אני מדבר איתך מטלפון של יהודייה, הרגתי אותה ואת בעלה, במו ידיי הרגתי 10", אמר המחבל לאביו.
שירות הביטחון הכללי וצה"ל איתרו מכשיר טלפון של אחת הנרצחים כחלק ממאמץ טיהור הזירות בעוטף עזה. בטלפון, ששימש את המחבל, נמצאה הקלטת השיחה בינו ובין משפחתו ברצועה. המחבל התגאה שוב ושוב בטבח שביצע ביהודים.
המחבל סיפר לאביו שהוא מדבר מקיבוץ מפלסים (במועצה האזורית שער הנגב), אולם יש לציין כי בקיבוץ עצמו לא אירעו מעשי רצח. "פתח את הוואטסאפ שלי עכשיו ותראה את כל ההרוגים. תראה כמה הרגתי במו ידיי, הבן שלך הרג יהודים", אמר המחבל לאביו. האב השיב לו: "שאלוהים ישמור עליך".
המחבל אמר עוד לאביו: "אבא, 10 במו ידיי. אני בתוך מפלסים אבא, הרגתי 10. הדם שלהם על הידיים שלי. תן לי את אמא". אמו של המחבל לבנה: "הו בן שלי, שאלוהים ישמור עליך". המחבל: "בחיי, 10 במו ידיי, הרגשתי 10 במו ידיי". האם: "שאלוהים יחזיר אותך בשלום". המחבל: "אבא, תחזור לוואטסאפ, אני רוצה לעשות לך שידור חי מתוך מפלסים".
אמו של המחבל המשיכה לעודד אותו: "הלוואי שהייתי איתך". המחבל: "אמא, הבן שלך גיבור". בשלב זה הצטרף לשיחה אחיו של המחבל שאמר לו: "הרגת 10?", והמחבל השיב: "כן, הרגתי 10, בחיי". האח שאל את המחבל אם הוא בזיקים, המחבל השיב: "אני במפלסים, לא בזיקים. אני הראשון להיכנס בחסות ובעזרת אללה. תרים את הראש למעלה אבא".