2 צפייה בגלריה
עדן ביזמן וקרן הג׳יוף
עדן ביזמן וקרן הג׳יוף
המינויים החדשים של בנט: עדן ביזמן וקרן הג׳יוף
(צילום: חיים צח, קובי גדעון/ לע"מ )
על רקע הטלטלה בלשכתו של ראש הממשלה נפתלי בנט בשבועות האחרונים, עם עזיבתם של שניים מיועציו הקרובים, בנט הכריז הבוקר (שני) על מינויו של עדן ביזמן לתפקיד ראש הסגל בלשכתו, ועל מינויה של קרן הג'יוף ליועצת מיוחדת לעניינים בינלאומיים ותקשורת זרה.
ביזמן, שמכהן כיום כמשנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה ושימש כיועץ בכיר לבנט בתקופתו כשר החינוך, יחליף בתפקידו את טל גן צבי, שביקש בשבוע שעבר לסיים את תפקידו. גן צבי ליווה את בנט בעשור האחרון מאז כניסתו לפוליטיקה, ונחשב לאחד מיועציו הקרובים ביותר. ביזמן בן ה-36 כיהן בעבר גם כמשנה למנכ"ל משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, וכראש מטה המבקר.
הג'יוף תשמש כמחליפה ליועצת המדינית שמרית מאיר, שהכריזה על פרישתה לנוכח מחלוקות ויחסים עכורים בינה לבין יועציו הוותיקים יותר של ראש הממשלה. הג'יוף בת ה-32 משמשת כיום כדוברת ראש הממשלה לתקשורת הזרה. היא עלתה לישראל מאנגליה בשנת 2009, ושימשה בעבר כדוברת פיקוד הצפון וראש מדור דיפלומטיה ציבורית בצה"ל.
2 צפייה בגלריה
ראש הממשלה נפתלי בנט
ראש הממשלה נפתלי בנט
"סמוך ובטוח שיעמדו באתגרים שניצבים לפתחם": בנט על יועציו החדשים
(צילום: AFP)
גן צבי ומאיר הכריזו על עזיבתם על רקע דיווחים על "מלחמת מחנות" שהתנהלה בלשכתו של בנט, כאשר בראש מחנה אחד עמדה מאיר, שייצגה את הצוות החדש של בנט, ובראש מחנה אחר עמד גן צבי, שייצג את הצוות הישן. מאיר וגן צבי לא הסתדרו ביניהם, ובנט לא צלח בניסיונו לשים סוף ליריבות בלשכתו. גורמים בסביבתו תיארו את המצב בלשכה לנוכח היחסים העכורים בין השניים כ"טרלול מוחלט".
מלשכתו של בנט נמסר כי "ראש הממשלה איחל לביזמן ולהג'יוף הצלחה במילוי תפקידם, וציין כי הוא סמוך ובטוח שיעמדו באתגרים הניצבים לפתחם".