המחבל מוסא סרסור מקלקיליה, שרצח אמש (שלישי) באמצעות מוט ברזל את שולמית רחל עובדיה, בת 84 מחולון, תועד באוטובוס בדרכו לתל אביב אחרי הפיגוע. לפי דיווחים שהתקבלו מאזרחים, סרסור גם צעד לפנות בוקר ברחוב דיזנגוף בלב תל אביב, לפני ששם קץ לחייו וגופתו אותרה בחצר בניין.
3 צפייה בגלריה
המחבל  מחולון
המחבל  מחולון
המחבל מוסא סרסור, כפי שתועד בדרכו לת"א אתמול
( צילום: מתוך הרשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
סרסור רצח את שולמית רחל עובדיה 50 מטר מביתה ברחוב החשמונאים בחולון, הסמוך לרחוב דב הוז המרכזי. לפי החשד, משם הוא נסע באוטובוס מחולון לתל אביב - והיום לפנות בוקר שם קץ לחייו. גורם שמעורה בפרטים אמר כי המשטרה אספה מצלמות אבטחה כדי לברר בדיוק מה היה מסלול הנסיעה של המחבל.
אחרי הפיגוע נעצרו ותוחקרו כמה מקרוביו של המחבל, אך ההערכה היא שפעל לבדו וללא הכוונה כלשהי. קרובי משפחתו אמרו הבוקר: "אנחנו לא מאמינים שהוא רצח, הוא לא יעשה דבר כזה. בתקופה האחרונה היו לו בעיות נפשיות בגלל כל מיני תרופות שהוא קיבל. מוסא אדם ביישן ושקט מאוד, בקושי מדבר אפילו עם בני משפחתו. יש דברים שאנחנו לא מבינים, נמתין לתוצאות החקירה. אנחנו בטוחים שהוא חף מפשע".
3 צפייה בגלריה
הזירה בה נמצאה גופתו התלוייה של המחבל
הזירה בה נמצאה גופתו התלוייה של המחבל
שוטרים סמוך למקום מציאת גופת המחבל, הבוקר. משפחתו טוענת: "בטוח שהוא חף מפשע"
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
יעקב שבתאי במקום מציאת גופת המחבל
יעקב שבתאי במקום מציאת גופת המחבל
מפכ"ל המשטרה. המסלול עדיין נבדק
( צילום: מוטי קמחי)
היום סיפרה מרסל מלול, שגרה בסמוך למקום הרצח, כי המחבל התעמת כמה שעות לפני כן עם פועל אחר. לפני הרצח, הוא כפי הנראה הסתתר - ואז תקף את עובדיה ליד ביתה, מבלי שהייתה לו כל היכרות מוקדמת איתה. מיד לאחר מכן הוא נמלט מהמקום.
תת-ניצב שלומי שגיא, ראש חטיבת הדוברות של המשטרה, אמר הבוקר באולפן ynet סרסור הכיר את הסביבה של רחוב דיזנגוף, שבה אותרה גופתו. "הוא הסתובב שם בעבר", הוא אמר. המחבל נבדק פעמיים בתקופה האחרונה על ידי המשטרה. באחד המקרים, לפני שבוע, פקח מהשיטור העירוני זיהה אותו מסתובב, והזמין שוטר לבדיקה. סרסור הציג את היתר חיפוש העבודה בישראל, כמותו יש ל-70 אלף פלסטינים. חקירה ראשונית העלתה כי אין לו רקע בטחוני או השתייכות לאחד מארגוני הטרור וגם לא התבטאויות פומביות לאומניות מצידו.
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - פנו אלינו במייל האדום