המשטרה חוקרת חשד לרצח גבר כבן 40 שנמצא הבוקר (יום רביעי) ללא רוח חיים בדירה נטושה באום אל פחם. אמו מצאה אותו ירוי אחרי שלא שב לביתו שלושה ימים. המנוח מוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים. מתחילת השנה נרצחו 195 בני אדם בחברה הערבית.
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח באום אל פחם
זירת הרצח באום אל פחם
זירת הרצח באום אל פחם
במשטרה מסרו כי הגבר אותר ללא רוח חיים כשעל גופו נמצאו סימני אלימות. למקום הגיעו חוקרי מעבדת זיהוי פלילי, שהחלו מיד בחקירת נסיבות המקרה. לפי המשטרה, בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים.
בשעה 11:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על גבר מחוסר הכרה באום אל פחם. חובשים ופרמדיקים של הארגון דיווחו על גבר עם פציעה חודרת ללא סימני חיים, וקבעו את מותו. חובש מד"א מוחמד אבו תוראבי סיפר: "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
עבריין מוכר מאחד מארגוני הפשיעה בחברה הערבית סיפר כי "כשחייל שלנו נרצח אנחנו לא יושבים בחיבוק ידיים, אנחנו מגיבים בצורה קשה יותר". לדבריו, "שפיכות הדמים לא תיפסק. המצב מורכב, אנחנו נאלצים לנקום. בכל יום אנחנו מתכננים איך להגן על עצמנו - ומוכנים להגיב".
הוא הוסיף כי "רצחו אנשים שלנו, ידענו מי עשה את זה ורצחנו אותו. היעדים שלנו נמצאים ברשימה, אבל לא בכל פעם אנחנו מתכננים לרצוח. אנחנו גם מזהירים אנשים, יורים בהם ברגליים. כבר פצענו אנשים שהפכו להיות נכים".