שנתיים וחצי אחרי שאיבדו את בנם התינוק בפיגוע בצומת עפרה, נולד הבוקר (יום ב') תינוק לבני הזוג שירה ועמיחי איש רן. הלידה התקיימה בבית החולים שערי צדק בירושלים, לאם ולתינוק שלום.
1 צפייה בגלריה
פצועים פיגוע ירי עפרה נשואים  שירה ו עמיחי איש-רן
פצועים פיגוע ירי עפרה נשואים  שירה ו עמיחי איש-רן
שירה ועמיחי איש רן
(צילום: מתוך היוטיוב של שירה איש-רן (סילברשטיין))
הפיגוע התרחש ב-9 בדצמבר 2018. עמיחי ושירה, שהייתה בחודש השביעי להיריונה, עמדו בצומת הכניסה לעפרה שבבנימין כשלפתע הגיע למקום כלי רכב שממנו נורתה אש לעברם. השניים נפצעו והרופאים נאלצו ליילד את התינוק בניתוח חירום. הרופאים נלחמו על חייו, אבל לאחר שלושה ימים נקבע מותו. התינוק הובא למנוחות ובהלווייתו ניתן לו השם עמיעד ישראל.
שבועיים לאחר הפיגוע שוחררו בני הזוג מבית החולים שערי צדק והחלו תהליך שיקום. הם הודו אז לצוות הרפואי: "איזה כיף להיות חלק מעם כזה. שולחים מכתבים, הודעות, ביקורים כל הזמן, עד שצריך לבקש שיפסיקו. שולחים פרחים, אוכל לשבת, ממתקים, פשוט מדהים, זה מכל עם ישראל".
האב עמיחי אמר אז כי ''התינוק שלנו הצליח לעשות בשלושה ימים הקצרים שהוא חי יותר ממה שכולנו הצלחנו. הוא פשוט איחד אותנו. כולם באו ורצו להשתתף ולחזק, כולם הרגישו קשורים. אני גאה להיות חלק מעם כזה".
ביוני 2020 נגזרו ארבעה מאסרי עולם על המחבל עאסם ברגותי שהורשע ברצח התינוק עמיעד ישראל איש רן ולוחמי צה"ל יובל מור יוסף ויוסף כהן בפיגוע בגבעת אסף שביצע ימים ספורים לאחר מכן. "תם ולא נשלם", כתב השופט הצבאי, סגן-אלוף צבי היילבורן. "גם לאחר מתן גזר הדין משפחות הקורבנות תישארנה עם הכאב והשכול ויאלצו לחיות עם המחשבה על הפער בין מה שהיה צריך להיות למה שלא יהיה".