"הייתי בטוחה שנגמר הסיפור, שהחיים שלי נגמרים". כך שחזרה אמש (חמישי) בשיחה עם ynet האישה בת ה-35 שהותקפה בתחנת הדלק במערב ראשון לציון בתחילת השבוע על-ידי עובד בחנות נוחות, לאחר שבסך הכול ביקשה ממנו לחמם את כוס הקפה שרכשה ממנו.
היא תיארה כי גם לאחר המקרה - הוא כלל לא התחרט על מעשיו. "הוא אמר חבל שלא הרגתי אותה וצחק", אמרה האישה שעצרה בתחנה בדרכה לסטודיו לשמלות כלה ויצאה משם חבולה ופצועה באורח בינוני. הנאשם, סיפרה האישה, שמע את בקשתה לחמם את הקפה, שפך את הקפה על פניה, שבר בקבוק - והחל לרדוף אחריה. "גם כשרדף אחריי הוא צעק שיהרוג אותי ולא הפסיק לקלל. כל הזמן צעקתי לו סליחה ושיפסיק, אבל הוא היה בטירוף, כמו בדיבוק", שחזרה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד הדקירה
תיעוד הדקירה
המוכר בחנות הנוחות
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
תיעוד הדקירה
תיעוד הדקירה
תיעוד הדקירה
(צילום: דוברות המשטרה)
כעת עוברת האישה טיפול אנטיביוטי, לצד נטילת משככי כאבים - אך לדבריה הנזק העיקרי הוא הנפשי. "הפחד לא יוצא לי מהראש ומתערבב עם ההכנות לחתונה. גם הרופאים שראו אותי אמרו שזה היה נס. הוא דקר אותי גם אחרי שתפס אותי". היא סיפרה כי לאורך התקיפה חיפשה בעיניה עוברי אורח שיוכלו לסייע לה - ורק כשהבחינה בקבוצת גברים הם הגישו לה עזרה ועצרו את הדימום.
"זה לא חם. אולי תחזיר את זה עוד זמן, זה לא כזה חם", נשמעה האישה אומרת למוכר בתיעוד האירוע. הוא השיב לה: "מה לעשות? תגידי לי מה לעשות". היא ביקשה ממנו "להרתיח יותר את החלב", והוא השיב לה: "מה את רוצה? חלב או מים?". בהמשך השיבה הלקוחה: "מאיפה לי לדעת? אני יודעת איך עושים את הקפה? אתה רציני? אני רוצה שתעשה לי קפה חם. הקפה שהבאת לי לא חם".
לאחר מכן נשמעה האישה שואלת לשמו של המוכר - והוא נראה דוקר אותה בבקבוק ורודף אחריה החוצה בעודו ממשיך לדקור אותה. כששוטרים שאלו את המוכר שברח למחסן החנות למה דקר אותה, השיב: "ככה" - וקילל אותה. הנאשם, בן 24 מחולון, נתפס והואשם ארבעה ימים אחרי התקיפה. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
פורסם לראשונה: 22:59, 01.09.22