אחרי שפורסם אתמול ב"דיילי מייל" הבריטי סרטון מרגש של אריאל ביבס בן ה-4 מתבונן לראשונה באחיו כפיר ומחבק אותו, עם הגעתו הביתה אחרי לידתו לפני עשרה חודשים, התירה היום המשפחה לפרסם אותו גם בארץ. את הסרטון שיתף ג'ימי מילר, בן דודה של שירי ביבס, אם המשפחה החטופה - במטרה להגביר את הלחץ הבינלאומי לשחרורם.

1 צפייה בגלריה
אריאל ביבס פוגש לראשונה את אחיו התינוק כפיר
אריאל ביבס פוגש לראשונה את אחיו התינוק כפיר
אריאל ביבס פוגש לראשונה את אחיו התינוק כפיר
"יש פחד ממשי לשלומם של בני משפחתנו כמובן ולשלומם של יתר החטופים, אבל אנחנו מנסים לשמור על האופטימיות ותקווה מסוימת, שהם נמצאים שם ומחכים לנו והם עדיין בחיים על אף השמועות", אמר היום מילר בריאיון ל-ynet Live.
משפחת ביבס - האב ירדן, האם שירי וילדיהם אריאל וכפיר - נחטפה על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. התיעוד של שירי המבועתת המגוננת על ילדיה הקטנים בזמן חטיפתם מקיבוץ ניר עוז הפך לאחד הרגעים הזכורים והמצמררים ביותר ממתקפת הטרור בעוטף עזה. אריאל בן ה-4 והתינוק כפיר, בן עשרה חודשים בלבד, נותרו הילדים האחרונים שטרם שוחררו משבי חמאס. בשבוע שעבר הודיע חמאס, במסגרת הטרור הפסיכולוגי שלו, כי שירי והילדים נהרגו, ויום לאחר מכן פרסם סרטון שבו נראה ירדן לאחר שבישרו לו לכאורה על "מותם של בני משפחתו".

"לצערי, לחטופים שחזרו אין פיסת מידע לגביהם", הוסיף מילר. "אנחנו מקווים שהם מסתירים אותם באיזה מקום ושנשמע בשורות טובות בעתיד הקרוב. ראינו שירדן בחיים, זה נתן לנו תקווה גדולה בלב שהוא גם יחזור אלינו. לפי התמונות ירדן רזה לפחות 15 ק"ג, הוא במצב רעוע מאוד מבחינה נפשית. אנחנו מבקשים שיעשו כל מה שאפשר על מנת להחזיר אותו כמו את יתר החטופים".
בפתח הדיון בוועדת הכספים נשאה דברים עופרי ביבס, אחותו של האב ירדן: "אנחנו שומעים את העדויות של מי שחוזר, כל יום הוא סכנת חיים. אני לא מדברת על כפיר שהוא בן 11 חודשים, על אריאל בן ה-4. אנחנו שומעים מה התנאים התזונתיים, ההיגיינה. אח שלי, שמעבר לזה שנראה כמו חצי בן אדם, קיבל את הבשורה הכי קשה שניתן לקבל ולבד בשבי, בלי לדעת אם זה נכון או לא, מבחינתו זה נכון.
"אני יודעת מה המצב שלו, ואין לו עוד יום להישאר שם. יש לו חבל תלייה מסביב לראש, וכל יום הוא מתהדק. ממשלת ישראל צריכה לעשות הכול, אנחנו עם שמקדש חיים. זה צריך לפתוח כל דיון, זה כל מה שצריך לדבר עליו. מבחינתנו אין חשוב מזה, זה עתיד המדינה, זה הפנים שלה. אני מתחננת שכל מי שיוצא מהחדר שזה מה שיהיה לו בראש, אי אפשר יותר לחכות, זו העדיפות העליונה והמטרה הראשונה".