דובר צה"ל חשף היום (ד') פתק שנמצא על גופת מחבל של חמאס, שקורא לביצוע טבח חסר רחמים. "האויב הוא מחלה שאין לה תרופה", ציטט דניאל הגרי מהפתק.
בראיון לרשת הטלוויזיה האמריקנית CBS אמר דובר צה"ל כי במסגרת הפעילות לטיהור עוטף עזה ממחבלים נמצא פתק בכתב יד, שנמסר למחבלים של חמאס טרם יציאתם למתקפת הפתע ב-7 באוקטובר.
חלק מריאיון בו חשף דובר צה"ל פתק שנמצא על גופת מחבל מארגון הטרור חמאס
(צילום: דובר צה"ל)

2 צפייה בגלריה
פתק
פתק
(צילום: דובר צה"ל)
2 צפייה בגלריה
פתק
פתק
(צילום: דובר צה"ל)
הכותרת
המחדל, הלחימה, וההבטחה: מאחורי הקלעים של פעילות שב"כ
20:20
מתוך דברי פיקוד החמאס עולה ציווי לרצח יהודים ומילות עידוד ודרבון לביצוע טבח חסר רחמים - תוך קבלת השראה ממפקדים בהיסטוריה המוסלמית שהפכו לסמל לג'יהאד.
חמאס קרא לאנשיו לערוף ראשים, לעקור לבבות וכבדים ולהתחקות אחר מעשי רצח של מנהיגי עבר מוסלמים שטבחו בגברים, מכרו לעבדות נשים וילדים ובזזו ערים.
אתמול, בדיון במועצת הביטחון של האו"ם, חשף שר החוץ אלי כהן הקלטה של מחבל חמאס - שהיה מעורב בטבח ב-7 באוקטובר - משוחח עם הוריו כשהוא נמצא בעוטף והם ברצועת עזה. "אני מדבר איתך מטלפון של יהודייה, הרגתי אותה ואת בעלה, במו ידיי הרגתי 10", אמר המחבל לאביו.
(צילום: דובר צה"ל )
שב"כ וצה"ל איתרו את מכשיר הטלפון של אחת הנרצחות, ששימש את המחבל אחרי הטבח. בטלפון נמצאה הקלטת השיחה בינו ובין משפחתו ברצועה. המחבל התגאה שוב ושוב בטבח שביצע ביהודים.
המחבל סיפר לאביו שהוא מדבר מקיבוץ מפלסים (במועצה האזורית שער הנגב), אולם יש לציין כי בקיבוץ עצמו לא אירעו מעשי רצח. "פתח את הוואטסאפ שלי עכשיו ותראה את כל ההרוגים. תראה כמה הרגתי במו ידיי, הבן שלך הרג יהודים", אמר המחבל לאביו. האב השיב לו: "שאלוהים ישמור עליך".