מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי נפגש היום (רביעי) בעיר מרר עם פורום ראשי הרשויות של העדות הדרוזית והצ'רקסית. במפגש נכחו גם מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית, השיח מואפק טריף, ויו"ר הרשויות הדרוזיות ג'אבר חמוד.
1 צפייה בגלריה
יוסי שלי בפגישה עם  עם פורום ראשי הרשויות של העדה הדרוזית והצ'רקסים
יוסי שלי בפגישה עם  עם פורום ראשי הרשויות של העדה הדרוזית והצ'רקסים
הפגישה של שלי עם ראשי הרשויות
תוכנית החומש ליישובים הדרוזיים והצ'רקסיים הסתיימה בשנת 2023, ופגישת העבודה התקיימה כדי לקדם הגשת תוכנית חומש חדשה לפיתוח היישובים הללו. במהלך הדיון עלו כמה נושאים שמחייבים גיבוש פתרונות כמו דיור, תכנון, פיתוח תשתיות, חינוך ורווחה.
הממשלה אישרה ביום ראשון האחרון את החלטתה להקצות 12.5 מיליון שקלים לטובת חיזוק החוסן החברתי ביישובים הדרוזיים בעת המלחמה. שלי הדגיש בדבריו שבכוונתו להביא לאישור הממשלה תוכנית חומש משמעותית לטובת המשך פיתוח היישובים הדרוזיים והצ'רקסיים לשנים 2024 עד 2028.
שלי פתח את ביקורו בניחום אבלים בבית החייל סופיאן דגש ז"ל, והביע את הערכתו לתרומת העדה הדרוזית והתגייסותה מאז פרוץ המלחמה. כמו כן, הוא שלח את תנחומיו למשפחות השכולות.
מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי מסר: "היה לי חשוב להגיע לכאן באופן אישי. העדה הדרוזית יקרה וחשובה למדינת ישראל ואין ספק כי נדרשת השקעה נוספת בתחומי התשתית, הבריאות, החינוך ועוד. כל אלה יתוקצבו בתוכנית החומש שנביא בקרוב".