מאות מתושבי רכס הפוריות ועמק הירדן ליוו בצהריים (רביעי) למנוחות את הילד רואי שושן (12) שנהרג אתמול בתאונת טרקטורון בשדות שליד קיבוץ אלומות. שושן, בן הזקונים של המשפחה אחרי אחות ושני אחים, נטמן בבית העלמין של מושב פוריה עילית הצופה אל נוף הכינרת והגולן. אביו, שנפצע באורח בינוני בתאונה, נותר במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים והרופאים לא אישרו לו להגיע להלוויה.
"נולדת מלך היופי", ספדה האם, רוחה, לבנה. "אני אוהבת אותך אהבה עזת נפש, כמו שאהבת את החיים. היית ילד רגיש שלא הלך לבית ספר בלי להגיד שלום לאבא שלו ולתת נשיקה. אם רק הייתי יודעת, לא הייתי נותנת לך אפילו ללכת לבית הספר. הייתי מנצלת כל דקה איתך", אמרה האם בדמעות והקהל בכה איתה. "תודה על 12 שנים. עשית אותי רק מאושרת, ילד של העולם".
2 צפייה בגלריה
רואי שושן
רואי שושן
רואי שושן ז"ל
(באדיבות המשפחה)
דודתו של רואי, אורית, סיפרה על "ילד יפה תואר שהיה אהוב על כולם" ועל הקשר המיוחד שהיה לאחיינה עם ילדיה. "כיבוד הורים היה אצלך במקום הראשון. תמיד מצאת זמן לשחק עם הילדים שלנו, תמיד ידעת לפנק אותם ואהבת אותם. איך אפשר לספר לילדים שהם איבדו את בן הדוד האהוב עליהם? תמיד תהיה נצור בתוך ליבנו".
2 צפייה בגלריה
הזירה סמוך לאלומות
הזירה סמוך לאלומות
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, באדיבות המשפחה)
דודה נוספת בשם אירית אמרה כי היא קיוותה שאמו תספר שהיה זה רק חלום רע. "היית רק בן 12 וחיית חיים כל כך מלאים", אמרה בעצב. "כמה אנשים שבורי לב הותרת, הילד שכל כך אהבו לאהוב".
התאונה הטרגית אירעה אתמול בשעות הצהריים. רואי ז"ל ואביו מורדי רכבו על הטרקטורון ומסיבה שטרם התבררה התהפכו. לאחר פעולות החייאה ממושכות בשטח ובבית החולים פוריה, נקבע מותו של רואי. האב כאמור עדיין מאושפז וסובל מפגיעות פנימיות ופגיעות בגפיים. חקירת המשטרה בעניין התאונה עדיין נמשכת.