גבר כבן 30 נדקר למוות אחר הצהריים (יום שבת) ברחוב החשמונאים באָזוֹר. צוותי מד"א שטיפלו בו מצאו אותו בכניסה למסעדת "שיפודי עזרא ובניו" בעיר, ופינו אותו במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר - שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח, תושב רחובות בן 25 נעצר במהלך הלילה.
חובש רפואת חירום במד"א, ריף ראובן, סיפר: "הפצוע שסבל מפציעה חודרת ומדממת קשה היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה". בהמשך, כאמור, נקבע מותו של האיש.
3 צפייה בגלריה
זירת הדקירה באזור
זירת הדקירה באזור
זירת הדקירה באזור, הערב
(צילום: יריב כץ)
3 צפייה בגלריה
זירת הדקירה באזור
זירת הדקירה באזור
(צילום: יריב כץ)
3 צפייה בגלריה
זירת הדקירה באזור
זירת הדקירה באזור
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדקירה הערב באזור מגיעה יממה לאחר הירי אמש בלוד, שממנו נפצעה באורח קשה למיס אבו לבן, בת 26 ואם לשלושה ילדים קטנים. היא אותרה בתוך רכב ברחוב המסגר בעיר, ופונתה לבית החולים אסף הרופא במצב לא יציב. בלילה האחרון היא נותחה והועברה למחלקת טיפול נמרץ, שם מצבה התייצב אך עדיין מוגדר קשה. המשטרה פתחה בחקירה, בעלה לשעבר ואחיה נעצרו.
בפרשה אחרת, נעצר ביום ראשון האחרון גבר בן 30 מנתניה, בחשד שרצח את סרגיי סוגומונוב (55), חצי שנה לאחר שגופתו אותרה בשדות שבין מושב בני ציון ליקום. על פי החשד, בין השניים התפתח ויכוח על רקע פלילי שהוביל למפגש ביניהם, ובסופו של דבר האירוע הסתיים ברצח של סוגומונוב. לאחר הרצח, טוענת המשטרה, החשוד קבר את גופתו בתלולית עפר.
פרשת רצח נוספת הגיעה השבוע לפתחו של בית המשפט: הפרקליטות הגישה ביום חמישי כתב אישום נגד איתי בן עמי (21) מקריית ים, בגין רצח עורך הדין משה אלנקווה (42) מקריית מוצקין בחודש שעבר. לפי האישום בן עמי דקר את עורך הדין כאשר זה ניגש אל הצעיר ואל חבריו ליד בריכה בקריית ים, וטפח קלות על כתפיהם של שני החברים שלו. האיש התמוטט, ונפטר בבית החולים רמב"ם יומיים לאחר מכן. במשטרה אמרו כי "מדובר ברצח שאירע על רקע ויכוח סתמי".