באיומי אקדח, לעיני ילד בן 6: כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד אמיר ג'אבר (29) מבת ים, ודון ציפורי (25) מטירה, בגין שוד של שעון יוקרה בשווי 400 אלף שקלים מתושב ראשון לציון מחוץ לביתו.
מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בלוד, עולה כי ג'אבר וציפורי תכננו לשדוד יחד את המתלונן באיומי אקדח, ואף עקבו אחריו. לשם כך, הם הצטיידו באופנוע עם לוחית רישוי מזויפת, שתי קסדות, כפפות ואקדח.
בחודש ספטמבר, לאחר שהגיע הנשדד לביתו ובזמן שבנו בן השש נמצא עמו, חסמו השניים את רכבו של האב באמצעות האופנוע, והורו לו לכבות את המנוע. על פי כתב האישום, ג'אבר איים על הנהג באקדח בעודו חוסם בגופו את אפשרות היציאה מהרכב. אז הורה לו ג'אבר למסור לידיו את השעון: "מהר תביא את השעון, מהר".
1 צפייה בגלריה
תיעוד: לעיני הילדים - שודדים מאב המשפחה שעון בשווי 110,000 דולר
תיעוד: לעיני הילדים - שודדים מאב המשפחה שעון בשווי 110,000 דולר
אחד השודדים עם נשק בידו. הנהג: "לא חשבתי להיות גיבור. העיקר שלא יפגעו בי או בילד"
(צילום: מצלמות אבטחה)
עוד הם הואשמו כי שדדו מהמתלונן גם תיק מסמכים שנמצא ברכב, ובו 700 שקלים ותעודות אישיות. בזמן שהשניים חזרו לאופנוע, סימן לו ג'אבר לשתוק, והם נמלטו מהמקום.
המתלונן, שביקש להישאר בעילום שם, שחזר בספטמבר האחרון את השוד בשיחה עם ynet וסיפר: "חזרתי עם הילד מחוג כדורגל, ופתאום ראיתי אופנוע חונה לפני הרכב שלי בכניסה לחניה. שני צעירים חבשו קסדה שחורה על הראש והתקדמו לעברי עם אקדח שלוף. חשבתי שהם באים להרוג אותי".
"כשאקדח צמוד לי לראש לא חשבתי להיות גיבור. הורדתי את השעון ומסרתי להם. העיקר שלא יפגעו בי או בילד", אמר והוסיף כי "הילד בחרדות, בוכה וצורח מאז. אני מתחיל איתו טיפול כדי לסייע לו להתמודד עם התחושה שעוד רגע הורגים את אבא באקדח שראה".
לנאשמים מיוחסות עבירות של קשר לפשע ושוד מזוין בצוותא. בנוסף, הוגשה בקשה לעצור אותם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.