חשד לרצח בצפון: ראמי כטיב, בן 28 מדיר חנא, נורה למוות הערב (חמישי) ביישוב שבגליל התחתון. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. כטיב הוא הנרצח ה-22 בחברה הערבית מתחילת השנה.
3 צפייה בגלריה
ראמי כטיב
ראמי כטיב
ראמי כטיב וזירת הרצח
בימים האחרונים אירועי האלימות ביישוב עלו מדרגה, ועוררו את חשש התושבים: במהלך השבוע האחרון צעיר נורה ונפצע באורח קל, אלמונים ירו וגרמו נזק לרכב ולעבר בתים, ומחסן של קבלן הוצת. תושבים אף ציינו כי "ארבעה אירועי ירי בוצעו באמצעות אותו רכב עם לוחיות רישוי גנובות". התושבים תקפו את המשטרה על אוזלת ידם: "לצערנו, לא שמענו גינוי מאף חבר כנסת, ועדה עממית או מועצה מקומית. יש גורמים שפוגעים ביישוב ועל המשטרה לפעול ביד קשה ולא לאפשר לפושעים להשתולל. הכתובת הייתה על הקיר וכולם ציפו שיירצח מישהו".
3 צפייה בגלריה
ירי בדייר חנא
ירי בדייר חנא
"הכתובת הייתה על הקיר". רכב שהיה מעורב במקרי ירי בדיר חנא
3 צפייה בגלריה
נזקי ירי בדייר חנא
נזקי ירי בדייר חנא
"אנחנו מופקרים". נזק לרכב מירי בדיר חנא
תושבת היישוב אמרה ל-ynet: "כמעט שבוע וחצי אנחנו חיים באווירה לא פשוטה בגלל האלימות. אין מי שיעצור אותם. עדיף לעזוב את היישוב עד שיחזור הביטחון האישי, כי כרגע אנחנו מופקרים".
מוקדם יותר היום אותרה במבנה נטוש בלוד גופתו של נדאל סרסור, תושב העיר כבן 30, והמשטרה פתחה בחקירה לחשד ברצח על רקע פלילי. ביום ראשון נורה למוות תושב הצפון כבן 40 ביישוב ג'דיידה מכר, הסמוך לעכו. גם במקרה זה המשטרה פתחה בחקירה לחשד לרצח על רקע פלילי.