1 צפייה בגלריה
זירת הירי בג'מיל אבו חוסין בבאקה אל-גרבייה
זירת הירי בג'מיל אבו חוסין בבאקה אל-גרבייה
זירת רצח ג'מיל אבו חוסין בבאקה, בשבוע שעבר
(צילום: דוברות המשטרה)
צעירה בת 19, תושבת באקה אל-גרבייה, נפצעה אתמול (שלישי) באורח בינוני מדקירות בפתח ביתה. על פי החשד, שתי אחיות בנות 15 ו-16, תושבות העיר, הגיעו לביתה של הצעירה במטרה לתקוף את אחותה הקטנה, בת 14. המשטרה עצרה את החשודות, ותביא אותן בהמשך להארכת מעצר בבית משפט השלום בחדרה.
אימה של הפצועה סיפרה ל-ynet כי ביקשה מבתה הקטנה "להפסיק את הקשר עם הנערה מבקה שגרה ביישוב אחר עם בני משפחתה בגלל בעיות מסוימות שעליהן שמעתי. בתי חסמה אותה בכל הרשתות החברתיות - ובגלל זה היא, אחותה וגבר נוסף הגיעו לבית שלנו ותקפו את אחותה הגדולה".
האם הוסיפה כי באותו הרגע הגיעה האחות הקטנה וניסתה לעצור בעדם. "הגענו למצב מאוד חמור. לא יודעת איפה החינוך של המשפחה. זה מקרה שיכול היה להסתיים ברצח. לא ציפיתי שזה יקרה אבל חובה לטפל באירועים מסוג זה בצורה רצינית ומקצועית", אמרה.

בשבוע שעבר נורה למוות ג'מיל אבו חוסין בן ה-25 מבאקה אל-גרבייה בעסק שלו בעיר, באותו מקום שבו לפני כשנתיים נרצח אחיו אמיר. היורים נמלטו מהמקום ברכב והמשטרה פתחה בחקירת האירוע. צוות מד"א טיפל באבו חוסין בזירה ופינה אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה תוך ביצוע פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו בדרך.