פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (ד') כתב אישום נגד נער בן 16.5 מג'סר א-זרקא בגין רצח מוחמד עמאש (34) לפני כשבועיים וחצי מחוץ לביתו ביישוב. על פי האישום, עמאש לא התגרה או דיבר עם הנער, אלא רק הביט בו בזמן שזה השחית מכוניות ברחוב. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.
האירוע התרחש ב-16 בינואר בשעות הערב והרקע שלו הוא סכסוך שהתגלע בין הנער לבין שכנים של עמאש. על פי הפרקליטות, הצעיר יצא נסער מבית השכנים עם סכין בידו וחבט בכלי רכב שחנו במקום. כשהבחין שעמאש ואדם נוסף שעמדו במקום הסתכלו עליו, הוא קילל אותם, התנפל עליהם ודקר את המנוח בבית החזה. עמאש הצליח לחזור לביתו ושם התמוטט. מותו נקבע לאחר מכן בבית החולים.

כמה שעות לאחר האירוע נעצר הקטין על ידי שוטרי תחנת ג'סר א-זרקא, והועבר לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה במרחב מנשה. מעצרו מאז הוארך מעצרו פעמים בבית המשפט. גורמים במשטרה אמרו: "מעשה בלתי נתפס, הקורבן לא התגרה בו".
אחרי הרצח סיפרה האלמנה פאטמה עמאש ל-ynet: "מוחמד חזר מהעבודה והביא איתו משחקים לילדות. אחרי ששיחק איתן הוא הלך לנוח. אחרי שהתעורר הוא ירד לשבת בקומה הראשונה, אצל הוריו. אני כבר התכוננתי לישון ופתאום שמעתי צעקות. ירדתי למטה וראיתי אותו מוטל על הכיסא. בכל פעם שהיו דיווחים על אלימות הוא היה דואג וכואב מזה, ובסוף הוא בין הנרצחים. רצחו אבא ובעל בדם קר".