2 צפייה בגלריה
דרור סמדג'ה
דרור סמדג'ה
דרור סמדג'ה
(צילום: מהאלבום המשפחתי)
טרגדיה בחופשה המשפחתית: דרור סמדג'ה (7) מבאר שבע הוא הילד שנהרג בתחילת השבוע בנפילה מחלון גבוה בברצלונה. משפחתו של דרור סמדג'ה פרסמה היום (חמישי) כי בבוקר הראשון של החופשה, הילד נשען על החלון כששמע ילדים משחקים כדורגל בחוץ ורצה לצפות בהם מקרוב.
"תכננו את הטיול שלנו בספרד במשך חודשים רבים", אמרו ההורים יפעת וחגי. "בזמן שהתארגנו לארוחת הבוקר, דרור שלנו שמע ילדים משחקים כדורגל בחוץ ורצה לצפות בהם מקרוב. בשנייה ארורה אחת הוא נפל אל מותו כאשר נשען על החלון". הוא הותיר אחריו שתי אחיות, בנות 9 ושלוש וחצי.
"דרור היה ילד קסם, פיקח וחברותי, שופע חיוכים, טוב לב ורגיש לזולת", אמרו ההורים. "הוא אהב מאוד בעלי חיים, לפתור חידות בחשבון ולטייל בטבע עם משפחתו. אהד את קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע וזכה להיות עם אביו בניצחון הקבוצה בגמר גביע המדינה האחרון".
2 צפייה בגלריה
דרור סמדג'ה
דרור סמדג'ה
(צילום: מהאלבום המשפחתי, גוגל מפות)
בני הזוג סמדג'ה מסרו כי "קשה לנו מאוד ואנו אוספים את עצמנו כל רגע מחדש בשביל שתי הבנות היקרות שלנו. אנחנו רוצים להודות מכל הלב לכל המשפחה והחברים והחברות שעוטפים ועוטפות אותנו ועוזרים לנו לא להרגיש לבד. לראש העיר רוביק דנילוביץ, לסגניתו ד"ר חפצי זוהר ולצביקה כהן עוזר ראש העיר שמלווה אותנו באופן אישי אישי, ולאנשים הרבים שעמלו ימים ולילות מול שלטונות ספרד להביא את דרור הביתה כמה שיותר מהר".
ההורים הודו גם לאנשי חב"ד בברצלונה ולקהילה הישראלית שעמדה לצדם בימים האחרונים ודאגה שלא יחסר לה כלום. "טוב הלב והנתינה האינסופית שמסביבנו מחזקת אותנו בסיוט שנקלענו אליו", אמרו.
מאיר שמעון בר חן, הרב הראשי של ברצלונה ומפקד זק"א בספרד, אמר ביום ראשון כי "מדובר באירוע כואב, ילד שנפש עם משפחתו בברצלונה ככל הנראה החליק ונפל מחלון החדר בגובה מספר קומות. כוחות הצלה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה ממושכות אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו".