בדיוק חודשיים אחרי חילוצה של התצפיתנית אורי מגידיש משבי חמאס, במבצע מיוחד של צה"ל בתוך עזה - היא מסרה דברים, במסגרת ההצהרה היומית של דובר צה"ל.

תא"ל דניאל הגרי אמר כי פגש את מגידיש, "והיא גיבורה אמיתית. תעצומות הנפש שלה הן מקור השראה לכולנו. לאורי היו שתי בקשות - שצה"ל ושב"כ יעשו כל מה שהם יכולים לעשות מבצעית ומודיעינית כדי להחזיר את החטופים הביתה".
"עברו חודשיים בדיוק מאז שחולצתי על ידי צה"ל ושב"כ משבי חמאס", אמרה בהצהרה המיוחדת. "כל כך הרבה דברים הספיקו לקרות בחיים שלי בחודשיים האלה, ובינתיים החברות שלי עדיין מוחזקות בעזה. חמאס חטפו אותי ב-7 באוקטובר ממוצב נחל עוז, שם שירתתי כתצפיתנית והשגחתי מידי יום על הגבול עם עזה במטרה לשמור על המדינה שלי.

"הם חטפו אותנו בעוד שחלקנו לבשנו פיג'מות, הם רצחו את החברות הכי טובות שלי ורבים אחרים. הייתי בשבי 23 ימים, ימים שהרגישו כמו שנים. חברות שלי עדיין בשבי, מוחזקות לצד נשים, גברים, ילדים, מבוגרים, אנשים חולים, בזמן שבני המשפחות שלהם מחכים לשובם.
"למרות הכאב, הבדידות והפחד שהרגשתי כשהייתי שם, הייתה לי התקווה שיחלצו אותי. אני מתפללת שלחברות שלי שעדיין בשבי יש את אותה תקווה. בזמן שמסביב לעולם חוגגים את ערב השנה החדשה, יש 129 חטופים וחטופות שאינם יכולים לחגוג בעצמם אנחנו חייבים לעשות הכול, הכול, כדי להחזיר את כולם הביתה".
דובר צה"ל הגרי אמר על כך כי "החטופים מוחזקים בניגוד לכל היבט של החוק הבינלאומי. השבתם של הילדים, הנשים, הגברים והקשישים היא לא רק חובה לאומית, זו חובה מוסרית עולמית. אנחנו נמשיך לעשות הכול ולפעול בכל המאמצים להשיב אותם הביתה".