1 צפייה בגלריה
אריה דרעי
אריה דרעי
"היה עדיף להעביר תקציב ולתת רוטציה לגנץ". דרעי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר הבוקר (יום א') בריאיון לשרון כידון וישי שנרב ב-ynet radio כי הוא סבור שיו"ר הליכוד בנימין נתניהו ינסה לצרף אליו את המחנה הממלכתי לממשלה בראשותו אחרי הבחירות. "אנחנו ניקח את גנץ, שיהיו לנו 62-61 (מנדטים) ותהיה ממשלה, אין לי ספק שנתניהו יציע לגנץ ולגדעון סער לבוא לממשלה", אמר דרעי. "אנחנו נשמח שהם יהיו איתנו שותפים".
דרעי הוסיף כי הוא חושב שנתניהו מצטער על כך שלא העביר תקציב בממשלתו האחרונה ולא קיים את הסכם הרוטציה עם גנץ. "אני חושב שהוא מתחרט, היה עדיף לעשות את זה במקום ההרפתקה של ממשלת השינוי, של ראש ממשלה עם שישה מנדטים", אמר דרעי.

לדבריו, "היה עדיף להעביר תקציב ולתת רוטציה לגנץ. אבל עם זאת, אין סיכוי שמהבחירות הללו גנץ יהיה ראש ממשלה. המערכה הזאת היא על אחד משניים, או ממשלה שלנו בראשות נתניהו או ממשלה אחרת, מרכז-שמאל בראשות לפיד עם המשותפת ועם רע"מ, אלה הממשלות היחידות".
יו"ר ש"ס קרא לפתוח בחקירה בעקבות טענותיו של יוסי כמיסה, שעבד לפני כ-20 שנה עם שר האוצר אביגדור ליברמן, ולפיהן שמע ממנו כי הוא שואף לחסל את ראש אגף החקירות במשטרה. "אי אפשר להישאר עם עננה כזאת על הראש. נכון שזה מילה מול מילה, אבל בכל זאת, צריך לבדוק את הדבר הזה", אמר דרעי. "זה טובת המדינה ששר ביטחון, שר אוצר, שר חוץ, יו"ר מפלגה מכובדת, ינוקה ממנו החשד הזה".
היום יצא לדרך ynet radio, הרדיו הדיגיטלי הראשון בישראל שיכלול שידורי אקטואליה יומיים של מגישים מובילים ומגוון תוכניות עם עיתונאי קבוצת "ידיעות אחרונות" ואורחים. תוכלו להאזין לו באפליקציית ynet ובאתר בדף הבית ובאפליקציות הרכב לטלפונים. קטעים נבחרים ותוכניות מלאות יעלו גם לאפליקציות הפודקאסטים.