פרק 2 בסדרה "שורת חיפוש: סקס ישראליות": עידן מיכאילוב, בן 22 מאופקים, נידון לאחרונה לחמש שנות מאסר בגין הפצת תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של יותר מ-130 נשים, בהן 30 קטינות. הוא הפעיל כמה קבוצות טלגרם בתשלום, ניהל את המנויים, גבה מהם כספים והיה מי שריכז את הפצת התמונות. בפרק זה, המתמקד בפרופיל הגברים העומדים מאחורי התופעה, ליווינו שלוש מקורבנותיו של מיכאילוב שהגיעו לשמוע את גזר הדין בבית המשפט בבאר שבע ולנסות להסתכל בעיניים של מי שהרס את חייהן. צפו.
השיטה עובדת כך: נכנסים לטלגרם, מקלידים בשורת חיפוש "סקס ישראליות", ומקבלים תוצאות רבות של קבוצות המונות אלפי אנשים. אלא שכדי להיכנס, מנהלים דוגמת מיכאילוב מציבים תנאי קבלה – ברוב המקרים דרישה לתמונות או סרטוני עירום של מישהי שלא היה תיעוד שלה עד כה בקבוצות. המשמעות היא שהניסיונות של גולשים להיכנס לקבוצות מייצרים דרישה לעוד תוכן. מי שרוצה להיכנס נדרש לחפש קורבן פוטנציאלי וליצור איתה קשר במטרה לפתות אותה לשלוח לו "חומרים".


יוליה זברסקי, שנפלה קורבן לזיוף תמונות עירום שלה ברשת על ידי בן זוגה לשעבר, אמרה מחוץ לבית המשפט: "יושב שם בחור שהוא סרסור ברשת. לא משנה מי הפיץ ראשון את התמונות, ברגע שאתה חלק מהשרשרת הזאת - אתה בדיוק אותו דבר כמו הבן אדם שהפיץ את זה לראשונה".
עו"ד איתי גוהר ממחלקת הסייבר בפרקליטות מסביר: "בתיק של מיכאילוב אנחנו מזהים ערוצי טלגרם שבהם מישהו מוכר מנוי בשביל להיות בקבוצה. אנחנו מציגים לבית המשפט את ניהול הקבוצות כמסוכנות משמעותית".