רצח והצית את הגופה: זהו החשד נגד צעיר בן 23 מראשון לציון, שנעצר אמש (שישי) - פחות מיממה לאחר שבדירה בפתח תקווה אותרה גופתו של תושב העיר, כבן 50. אתמול נחשף ב-ynet החשד שמדובר ברצח, והערב פרסמה זאת המשטרה באופן רשמי. החקירה נמצאת רק בראשיתה, אבל ככל הנראה המניע לרצח הוא סכסוך כספי. העצור, המיוצג על ידי הסנגוריה הציבורית, מכחיש את החשדות נגדו. איתו נעצרה גם אשתו.
1 צפייה בגלריה
זירת אירוע השריפה בפתח תקווה
זירת אירוע השריפה בפתח תקווה
שוטרים בזירה בפתח תקווה, אתמול
לפי החשד, הצעיר הגיע בלילה שבין חמישי לשישי לבניין בפתח תקווה, על מנת להתעמת עם הקורבן. לפי החשד הוא רצח אותו, ואז שרף את הדירה כדי לטשטש ראיות. על גופת הקורבן נמצאו סימני אלימות ולכן עלה חשד לרצח. השוטרים ביצעו חיפוש בדירתו ותפסו ממצאים, הקושרים אותו על פי החשד לרצח. הוא יובא הערב לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרו.
אתמול פתחו שוטרי תחנת פתח תקווה בחקירת נסיבות השריפה, בעקבות כמה מאפיינים חשודים - לרבות קיומה בשעת בוקר מוקדמת בכמה מוקדים, ובהם חצר בית מגורים ובמקביל באחת הדירות. בתום סריקה וכיבוי מוקדי האש אותר בחצר תושב המקום ללא רוח חיים.
חוקרי הזיהוי הפלילי אספו ממצאים בזירה והעבירו את גופת המנוח אל המכון לרפואה משפטית, לשם בחינת סיבת המוות, מאחר שעל גופו השרוף זוהו כמה סימנים חשודים. בהתאם לנסיבות והחשדות, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, שאספה עם חוקרי התחנה ומערכי המודיעין במרחב שרון ממצאים רבים בזירה ובסביבותיה.
בהתאם לממצאי החקירה, התגבש חשד נגד תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו, שעד לאחרונה התגורר באותו בניין בשכנות למנוח, ועל פי החשד שהה באזור סמוך למועד האירוע. בלשי המשטרה הצליחו לאתר ולעצור אמש את החשוד בראשון לציון, לשם עבר לאחרונה.