1 צפייה בגלריה
טום אביב
טום אביב
"החוק עשה את שלו במקרה הזה כמו שצריך". אביב
(צילום: עמית שעל)
בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (שני) את השף טום אביב בתקיפת סתם ואיומים כלפי אדם שסבר שתקף את כלבו. אביב הודה במעשים במסגרת הסדר טיעון והביע חרטה. בית המשפט גזר עליו עונש של שלושה חודשי מאסר על תנאי, קנס בגובה אלף שקלים ופיצוי לאדם שתקף בסך 2,500 שקלים.
האירוע התרחש ב-4 בדצמבר האחרון בחצות, ליד מסעדת "קוקו במבינו" של אביב ברחוב הלל הזקן בתל אביב. לפי האישום, עובדת במסעדה סיפרה לשף שאדם בועט בכלב מחוץ למסעדה. אביב קיבל את תיאור האדם, הלך לרחוב הכרמל הבחין באדם שעמד בסמוך לשוטרים וסבר כי הוא זה שבעט בכלב. אביב היכה באיש באגרופו בפניו ואמר לו "אשבור לך את הראש", זאת לעיני שוטרים שעצרו אותו.
נציג המדינה אמר בדיון היום כי "המדינה רואה אירועי אלימות בחומרה. במקרה הזה המאשימה לקחה בחשבון כי מדובר בנאשם ללא עבר פלילי שנטל אחריות, הודה וחסך זמן שיפוטי".
עו"ד רותם טובולעו"ד טובול
טרם הרשעתו אמר אביב לבית המשפט כי "מאוד קשה לי להישאר אדיש לאלימות כלפי כלבים וחסרי ישע בכלל, אבל אני מודע לעובדה שלא הייתי אמור לקחת את החוק לידיים. החוק עשה את שלו במקרה הזה כמו שצריך, ואני מתנצל על מה שעשיתי".
עורכת דינו של אביב, רותם טובול, מסרה: "בית משפט הנכבד קיבל את הסדר הטיעון. טום הודה ולקח אחריות. התיק הסתיים במאסר על תנאי, פיצוי וקנס ואנחנו מברכים על כך".