1 צפייה בגלריה
החשוד באונס מגדרה
החשוד באונס מגדרה
החשוד באונס מגדרה
(צילום: דנה קופל, שאול גולן)
במשטרה מעריכים כי ברכאת אבו עסא, שחשוד באונס האישה בגדרה, תצפת לעבר הדירה לפני שפרץ אליה באישון לילה. מעצרו של החשוד, בן 22 מתל שבע, הוארך היום (שני) בשבעה ימים בבית המשפט השלום בראשון לציון. לפי החשד, הוא קשר את האם לעיני בנה בן ה-4, איים עליה בסכין ואנס אותה.

לפי החשד, הפריצה התרחשה בשעה 02:30 לפנות בוקר, אחרי שאבו עסא טיפס על הפרגולה במרפסת בדירת הקרקע שעל הרחוב. משם עלה החשוד למרפסת הקומה הראשונה וממנה לשנייה, שם פתח את דלתות הזכוכית שלא היו נעולות וביצע את זממו. את המקום הוא עזב ברכבו הפרטי, ונתפס תוך פחות מיממה ליד חברון.
החשוד עדיין מכחיש את החשדות נגדו ואינו מדבר בחקירה, אך ביחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז לא מוטרדים מכך. "מסכת הראיות הפורנזיות שנאספו בדירה עשירה, ויש בה כדי לבסס כתב אישום נגדו", אמר גורם במשטרה. הראיות הללו כוללות התאמה בין ה-DNA שנמצא בדירה ל-DNA של החשוד.
גורם במשטרה אמר גם כי לא מדובר ב"כניסה אקראית לחלון הראשון שנפתח" בבניין - אלא ההערכה במשטרה היא שהחשוד, שעבד בשכונת גולדה שבגדרה שעדיין נמצאת בבנייה, הבחין באישה ותצפת אחריה. בשלב הזה לא ידוע כמה זמן נמשכה אותה תצפית והיכן נתקל באישה, שלא ידעה שעוקבים אחריה ולא הכירה אותו. האישה, נציין, עברה לדירה שנפרצה שלושה שבועות לפני האונס. בשלב זה לא מצאו החוקרים מניע לאומני למעשה.
לפי המשטרה, עליהם לבצע פעולת חקירה נוספת כדי להגיע לידיעה ברורה של המניע למעשה, וכדי לוודא כמה זמן חלף מהרגע שאבו עסא הבחין בה עד שפרץ לדירתה. ייתכן שכתב האישום יוגש נגדו עוד לפני סוף השבוע.
פורסם לראשונה: 08:41, 13.02.23