תיעוד חריג שהגיע לידי ynet מציג את רגעי הדרמה שהתרחשו בירושלים לפני כחודש, אז רדפו השוטרים אחר כנופיה ששדדה איש עסקים ואושיית טיקטוק בשכונה היוקרתית "הולילנד", כשהם מחופשים לשליטי "וולט". המרדף הסתיים בירי באחד מהצירים המרכזיים בבירה, ובפציעת אחד החשודים באורח קשה. צפו בתיעוד הבלעדי:

4 צפייה בגלריה
תיעודים ממצלמת אבטחה ומצלמת קסדה של שוטר ממרדף אחרי שודדים שהתחזו לשליחי וולט וגנבו רכב מאיש עסקים בירושלים
תיעודים ממצלמת אבטחה ומצלמת קסדה של שוטר ממרדף אחרי שודדים שהתחזו לשליחי וולט וגנבו רכב מאיש עסקים בירושלים
מתוך התיעוד
השוד האלים התרחש לפני כחודש, אז חוליה המונה שלושה שודדים נכנסה לבניין המגורים של איש העסקים יוני כהן המתגורר יחד עם רעייתו וילדתו בשכונת "הולילנד". השלושה התחפשו לשליחי וולט ונכנסו לבניין המגורים כשהם אוחזים בידיהם חבילות מזון שאותן ביקשו "למסור" לכהן.
באמתלה זו הצליחה החוליה להיכנס לביתו ולבצע שוד מזוין בדירה, תוך שכהן נכפת לכיסא במשך זמן רב. לאחר זמן ממושך, שבמהלכו השודדים לא איתרו פריטים שווי ערך, הם החליטו לשדוד את רכב היוקרה שברשותו מדגם אאודי Q8, ולהימלט מהמקום.
כהן הצליח להשתחרר מהכפיתה, זחל לבית שכנו והזמין את כוחות המשטרה שפתחו במרדף דרמטי אחרי חלק מהחוליה שנמלטה ברכבו. סמוך לגן סאקר, איתר אופנוען משטרתי את הרכב וסימן לו לעצור, אז נהג הרכב ניסה להימלט ופגע בשוטר קלות - שהשיב בירי לעברו. כתוצאה מהירי נהג הרכב נפצע באורח קשה.
זמן קצר לאחר מכן התייחס כהן לאירוע, וסיפר ל-ynet: "הם הגיעו אליי הביתה בשעות הבוקר כשהם לבושים כשליחי וולט. בהתחלה נכנס אחד מהם ותוך זמן קצר הצטרפו אליו עוד שלושה. הם התעמתו איתי וקשרו אותי בחדר עם אזיקונים. הם שאלו איפה יש כסף ושעונים, וביקשו שאכנס לחשבון הבנק שלי ואעביר להם כסף מהחשבון. בזמן הזה אשתי והילדה שלי בת ה-9 חודשים היו בבית, הם קשרו גם את אשתי והילדה נשארה לבד בלול".

4 צפייה בגלריה
זירת הירי בירושלים
זירת הירי בירושלים
הרכב שנתפס. "ניסו לצאת וכמעט דרסו את השומר"
(צילום: אלכס קולומויסקי)
4 צפייה בגלריה
אירוע שוד רכב היוקרה של אושיית טיקטוק, יוני כהן, על ידי שודדים הלבושים במדי וולט
אירוע שוד רכב היוקרה של אושיית טיקטוק, יוני כהן, על ידי שודדים הלבושים במדי וולט
"זרקו אותי כפות לממ"ד". יוני כהן
לדבריו, "הם היו מתוסכלים מאוד שלא מצאו כלום, אמרתי להם: 'אין כסף'. הם מצאו קופסאות של שעוני רולקס, שאלו איפה השעונים ואמרתי להם שהם לא בבית. אחד מהם הגיע עם אקדח. אחרי שהם הוציאו אקדח וראו שאין יותר מדי דברים בבית, הם לקחו את המפתחות של רכב האאודי, ירדו לחניה, ניסו לצאת וכמעט דרסו את השומר. לפני שהם עזבו את הבית הם זרקו אותי כפות לממ"ד. הצלחתי לזחול לדלת, להגיע לשכן ולהזעיק את המשטרה".
כהן מרבה לשתף ברשתות החברתיות ומתהדר באורח חייו שכולל נסיעה במכוניות יוקרה והחזקת שעוני יוקרה. "אני חושב שיש קשר לפרסומים שלי ברשתות החברתיות, הם בעיקר חיפשו כסף", הוא אמר. "נראה לי מוזר ששליחים של וולט ידפקו בדלת, אבל חשבתי שאשתי הזמינה אוכל. משום מה פתחתי את הדלת, וזה מה שקרה. מסרתי עדות מפורטת במשטרה במשך שעות. לא דמיינתי שדבר כזה יכול לקרות. הייתי עם אשתי שנמצאת בהיריון ועם הילדה בבית, היה המון לחץ".